Diskuze

Audi Q7 zvyšuje sebevědomí, má ovládání vesmírné lodi a svítí si lasery

Dlouhodobě nejprodávanější vůz od Audi na českém trhu, model Q7, se po čtyřech letech dočkal modernizace. Pro druhý poločas dostal novou čelní masku, laserová světla, víc displejů a brutální diesel.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

M29i58l31a13n 59S22m30i56l

8. 8. 2019 16:23

Tak zrovna ovládání auta přes dotykové displeje je silenost, kterou by snad měli zakázat. Vždyť je to jako když člověk píše sms na mobilu, což je zakázané, ale nastavit si klimatizaci se muze. Ve starším aute člověk většinu věci nastaví, nebo zapne aniž by na to musel dlouze koukat a mířit na displej prstem.

0 0
možnosti
JS

Ano, v hodně starým autě, kde jsou 4 tlačítka, nemusí moc dlouze koukat. V moderním autě je těch tlačítek 20-30 a to pak koukat musí.....

0 0
možnosti
MN

To, proč motor po seslapnuti váhá, jestli vyrazit, je typické kurvítko, aby byl jasnější motiv přejít na elektromobil, který vyrazí hned :-)

0 1
možnosti
JS

i ty malý konspirátore.....;-D

0 0
možnosti
AS

Zatím mě tento typ vozu obecně příliš neoslovil. Namísto toho mám objednané kombi od konkurence v podobné cenové ralaci. Argumentaci oslněnými zrcátky se opravdu jen směji. V některých situacích je SUV bezpečnější, do určitých takových situací se však dostane s vyšší pravděpodobností, než klasický kombík. Ale proti gustu, ..

3 0
možnosti
PT

P67e83t70r 85T87y66č12k80a

6. 8. 2019 19:44

Ovládání přes dotykové displeje je mor.

3 1
možnosti

Mám takový dojem, že autor si plete digitální ovládání a dotykové ovládání. Digitální ovládání je běžné u většiny aut.

4 0
možnosti
FS

Že už se hejty chudých objevují i v článku je smutné... Sám na to auto nemám ale označovat ho za leštič ega... jen jestli pan autor spíš nemá problém s egem, když se mu to za volantem dělo...

Ale k věci. To auto má smysl, když máte dost velké parkovací stání u svého baráku nebo u bytu. A stejně tak v práci. A na nákupy máte ideálně něco menšího. Protože parkovat s auty s tímhle půdorysem (a to se bavíme i o limizínách typu Superb, Passat, Arteon...) u sídliště, na běžném zdrclém firemním parkovišti nebo u obchodu je peklo. Pokud to máte a můžete si tedy dovolit velké auto pak SUV dává trochu větší smysl než třeba zmiňované limuzíny. Komfort nastupování/vystupování, přehled nad okolím je u vysokých aut uplně někde jinde. Navíc jako benefit, nejste oslňováni do zrcátek hlupci co maj potřebu se furt někomu lepit na zadek. Zejména dodávky, náklaďáky a stará SUV s Offroady. V těch nových si totiž většina řidičů hodí adaptivní tempomat a na kufr se vám pak nelepí.

2 5
možnosti
Foto

Zase nějaká medicína pro ty, co si potřebují leštiti ego!! ;-D;-D

0 1
možnosti
JP

Takže už je to oficiální , Q7 a podobná auta, jsou pro ty z nízkým sebevědomím...

5 1
možnosti
JN

J57a59n 21N38o86v84a75k

6. 8. 2019 13:47

Tak ten zadek se jim moc nepovedl, to je jak daewoo z 80. let :-)

1 3
možnosti
Foto

Jasně, hybridzelená technologie ...;-D A pak Q7 s hmotností aspoň 2,5 tuny veze jednoho chlápka. To musí Gréta kvičet blahem.;-€;-€;-€

18 0
možnosti