- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak zrovna ovládání auta přes dotykové displeje je silenost, kterou by snad měli zakázat. Vždyť je to jako když člověk píše sms na mobilu, což je zakázané, ale nastavit si klimatizaci se muze. Ve starším aute člověk většinu věci nastaví, nebo zapne aniž by na to musel dlouze koukat a mířit na displej prstem.
Ano, v hodně starým autě, kde jsou 4 tlačítka, nemusí moc dlouze koukat. V moderním autě je těch tlačítek 20-30 a to pak koukat musí.....
To, proč motor po seslapnuti váhá, jestli vyrazit, je typické kurvítko, aby byl jasnější motiv přejít na elektromobil, který vyrazí hned
Zatím mě tento typ vozu obecně příliš neoslovil. Namísto toho mám objednané kombi od konkurence v podobné cenové ralaci. Argumentaci oslněnými zrcátky se opravdu jen směji. V některých situacích je SUV bezpečnější, do určitých takových situací se však dostane s vyšší pravděpodobností, než klasický kombík. Ale proti gustu, ..
Mám takový dojem, že autor si plete digitální ovládání a dotykové ovládání. Digitální ovládání je běžné u většiny aut.
Že už se hejty chudých objevují i v článku je smutné... Sám na to auto nemám ale označovat ho za leštič ega... jen jestli pan autor spíš nemá problém s egem, když se mu to za volantem dělo...
Ale k věci. To auto má smysl, když máte dost velké parkovací stání u svého baráku nebo u bytu. A stejně tak v práci. A na nákupy máte ideálně něco menšího. Protože parkovat s auty s tímhle půdorysem (a to se bavíme i o limizínách typu Superb, Passat, Arteon...) u sídliště, na běžném zdrclém firemním parkovišti nebo u obchodu je peklo. Pokud to máte a můžete si tedy dovolit velké auto pak SUV dává trochu větší smysl než třeba zmiňované limuzíny. Komfort nastupování/vystupování, přehled nad okolím je u vysokých aut uplně někde jinde. Navíc jako benefit, nejste oslňováni do zrcátek hlupci co maj potřebu se furt někomu lepit na zadek. Zejména dodávky, náklaďáky a stará SUV s Offroady. V těch nových si totiž většina řidičů hodí adaptivní tempomat a na kufr se vám pak nelepí.
Zase nějaká medicína pro ty, co si potřebují leštiti ego!!
Takže už je to oficiální , Q7 a podobná auta, jsou pro ty z nízkým sebevědomím...
Tak ten zadek se jim moc nepovedl, to je jak daewoo z 80. let :-)
Jasně, hybridzelená technologie ... A pak Q7 s hmotností aspoň 2,5 tuny veze jednoho chlápka. To musí Gréta kvičet blahem.