Diskuze
V Brazílii nevládnou Němci jen fotbalu. Parádní kupé záviděla i Evropa
Děkujeme za pochopení.
P85e88t27r 79N47ě14m68e44č64e73k
Ten Troller mi přijde jako dost špatně "pajcnutej" Jeep Wrangler....
T71o30m15á90š 58J49u13r50e45č28k97a
Krom toho fauvéčka je ten výběr pěknej hnus
P54a73v20e35l 81K22r25e24u81z51i19g20e36r
Evropské a japonské automobilky vyrábí pro brazilský trh přímo v Brazílii, a to kvůli vysokým dovozním clům v podstatě na všechno. Kvůli ochranářské strategii ale chybí nejen v automobilovém sektoru dostatečná konkurence, což vede zákonitě ke snížení kvality (a zvýšení ceny). Bratranec jezdil v Sao Paulu modelem VW Fox, který měl tak tenké plechy, že bych se v tom rozhodně nechtěl nabourat. Navíc interiéry vypadají taky hodně levně. Jediná automobilka, která si v Brazílii jakž takž drží kvalitu, je Toyota. Jezdil jsem tam Hiluxem a zážitek v podstatě evropský (resp. japonský). Ale taky tam ten Hilux stojí o třetinu víc jak u nás. Překvapilo mě, že se tam ještě v roce 2008 (a nejspíš i později) vyráběla designově zastaralá auta typu Fiatu Palio. A ten Haggar - Brazilci si prostě potrpí na dvoumístné pickupy, i když je to hrozně nepraktické. V Peru zase bylo možné ještě před pěti lety za hubičku koupit americkou klasiku - cadillacy z 50. let, mustangy a camara ze šedesátých. Lidi netušili, jaké mají v garážích poklady, hromadně se toho zbavovali a kupovali tuhle lacinou evropskou šeď. Jen aby měli nové auto.
M53i31r62o61s55l24a39v 94S51t54e18i65n83e35r
Co je poklad, je dost subjektivní. 1972 jsem měl Ford Taunus coupé, dvoudveřový sporťák z Kolína /Rýnem, s motorem 1600 ccm a 72 HP. Víněno červený, hezký na pohled, ale třeba na cestě na Jadran se mi ulomil výfuk přímo na motoru. Takže jsem tenkrát toho německého jakoby- Mustanga ještě rád vyměnil za Mercedesa 220/8. Předtím jsem měl i Forda 2,3 M, olízané vajíčko- kombi, ale ten rezavěl už na prospektu. Dnes jsem rád, že mám malou Škodovku Yeti, hadimrška jí říkám. Projede všude a za třetinu spotřeby těch vaších "pokladů".
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Michelangelo špíny vystačí s málem. Zaprášená auta proměňuje v umělecká díla
Žádná plátna, žádné barvy. Američan Scott Wade si vystačí se štětcem a špinavými auty. Na jejich...
Tip pro autaře, na Prvního máje je veteránský závod s devadesátiletou tradicí
Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí odstartuje svůj jubilejní ročník už...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla
K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!