Diskuze
Evropský parlament odmítl častější technické kontroly aut
Děkujeme za pochopení.
M74i82r80o56s46l67a93v 93Š72m38í20d
Dokud k nám budou proudit posvařované ojetiny se stočenými tachometry, které „schopný“ pracovník stk pustí na silnici, nehod stejně neubude. Na to by se měli zaměřit.Pokud si chce člověk koupit ojetinu a nebát se, že se mu rozpadne, je nejlepší si nechat prověřit VIN a skutečný stav km. V tomto směru ale Brusel ani stát nepomůžou, ti raději vymýšlí nesmysly
R39o47m20a80n 98K80o73s13t46a50l
Jeda tady je odborníků najednou ... Jen k těm servisům - skoro každý autoservis více či méně jezdí na nejbližší či vstřícné STK tzv. " proklepat " auto - zařízení, které je na STK má opravdu málokterý servis ( myšleno třasadla, VZB a třeba i kalibrovaný přístroj na seřízení světlometů ). Když na autě neco klepe či drnčí a nebo špatně brzdí, hledá se to na STK ( mimo pravidelné prohlídky ), takže až tak zbytčné nejsou. Servisy nejsou všemocné a je spousta lidí, kteří jsou rádi, že i při pravidelné TP jsou nějaké závady objeveny. Ano, existuje velká skupina lidí, která to radši obejde a jede tam, kde se dělají jen " techničáky " , ale to jsme my češi - umíme nadávat na politiky a sami jsme horší. A ještě ke kontrole tlumičů - zatím neexistuje přístroj, který by vyhověl všem konstrukcím tlumičů, proto ještě není na STK kontrola tlumičů - prostě výrobci protestují, že jejich tlumič se musí kontrolovat jinou metodikou ....to je i problém zátěžových regulátorů a omezovačů brzdných tlaků a metodik jejich zkoušení ( táká se hlavně užitkových vozidel ), kde se laboruje s různým přitěžováním, kurtováním apod.....
P73e62t89r 69N65e97s55v95a54d36b37a
Absolvovat STK každý rok by byla už vážně velká buzerace.Naopak bych si dokázal představit u nových aut první prohlídku po 5 letech a každou další po třech. U Automobilů starších 12 let kterých je u nás víc než dost pak zachovat dvouletou lhůtu.
P55a15v47e28l 72Š75e19d15l10b91a74u60e10r
Když s firemním autem najezdím cca 50 tis. km ročně, tak po pěti letech už to bude celkem dost na první technickou. Čtyři roky jsou asi akorát.
M92i98c15h69a33l 59K87r77č93á56l
STK by se měla zrušit úplně. Je přece povinností každého řidiče aby měl auto v pořádku. Stačilo by několik mobilních jednotek na kontrolu na silnici s možností odstavení auta na nejbližším parkovišti. Projet přes brzdové válce, podívat se zespoduje na auto a zkontrolovat světla je otázka minut. Žádné velké zdržení. Ale pokud by se někomu stalo, že mu odstaví auto s rodinou a bude muset řešit odtahovku a přepravu té rodiny, tak si to bude hodně dlouho pamatovat.
STK se dnes využívá jako levná kontrola a opravy se dělají až pokud na nějakou závadu přijdou. A to tam třeba vůbec nekontrolují tlumiče. Takže tlumiče se mění až jsou zničené pneumatiky, nebo už nejde auto udržet na silnici.
P45e76t57r 49N25e10s35v77a58d19b22a
Stejně jako je povinností každého řidiče dodržovat pravidla silničního provozu. Připadá Vám že se tak děje? To s čím kolikrát zákazníci přijedou a chtějí to protáhnout STK mi kolikrát stávají vlasy hrůzou na hlavě. A o nějakých opravách nechtějí ani slyšet....
M35a77r37t67i49n 41T95u20l77i88s
Za prvé:Jsem opravdu smutný z toho že, především u nás, nevyrostou další stanice technické kontroly,protože by jich bylo na častější kontroly málo a mne opravdu mrzí, že dávám 1500,-/2roky, když to mohlo být ročně....
Za druhé: Technický stav vozidla podle mého odhadu nezpůsobuje tolik dopravních nehod, jako to, že za volantem místo řidiče sedí dobytek...
L97u11k89á76š 65V92a84ň72u94r48a
Osobně bych spíše preferoval mobilní technické kontroly na silnici a možnost sebrat techničák na silnici s možností odstavení či zabavení vozidla.
V58i60t 58C11h50a24l35u93p15a
To myslím už existuje (technická přímo na silnici, tedy že Vás PČR odveze do nejbližší STK), ovšem nechápu proč by měla policie vozidlo zabavovat a dokdy? Než je majitel resp.provozovatel zbaví nezpůsobilosti k jízdě? Kde po policie ty vraky skladovala?
T73o24m26á51š 86B66í31l77ý
Ano, technickými kontrolami se zajistí, že nějaký magor nevjede na nechráněném přejezdu pod vlak. Zdá se mi, že už jsme Brusel nakazili.
P12e82t27r 91N67e26s67v47a75d67b72a
Ne technickou kontrolou se zjistí že má nějakej magor vyhnilé nosníky v místech uchycení nápravy. Velmi často se tato ZÁVADA objevuje na Citroen Berlingo první generace na přední nápravě a na Escortech na zadní nápravě snad u všech generací. Také Favority a Felicie první generace tímto trpí na přední nápravě. To že si nějaký kutil je schopen zaklepat brzdovou trubku u příslušného kola kde mu uniká brzdová kapalina z brzdového válečku nebo hadičky není nic ojedinělého. A to že mu dané kolo nebrzdí neřeší. Mohl bych pokračovat že bych napsal knihu.
K58a17r49e15l 62V70a62c73h29u36t
Dokud budeme do Brusel furt jenom posílat (povinně ODVÁDĚT) velké peníze a stále méně jich čerpat, do té doby budou moci ouřadové v Bruselu a okolí silnice "zlatit", zatímco u nás se budou měnit v perník, v něco strašlivě nesjízdného...
To je již více než jisté... (
=
)
K26a35r16e11l 14F13u73k80s58a
Nejlépe ty čísla mrtvých sníží tím, že všemožnými blbostmi jízdu tak zdraží (řepka, technická,...), se si to málokdo bude moct dovolit. Pak opravdu klesene počet smrtelných nehod a zranění na cestách...
Garáž fotbalového boha Ronalda má cenu půl miliardy. Hvězdou je bugatti
Fotbalová superstar Cristiano Ronaldo, se kterou se česká fotbalová reprezentace utká na Euru 2024...
Divoké automobilové devadesátky. Zavzpomínejte na zlaté časy
„Kdo pamatuje devadesátky, ten je neprožil,“ říká staré pankáčské přísloví. Na velkou jízdu první...
{NADPIS}
![](https://1gr.cz/u/free.gif#230x129)
{LABEL} {POPISEK}
Česko je ostrov elektromobilní skepse, potvrdily to i evropské volby
Češi jsou dlouhodobě skeptičtí k elektromobilům. Boj o zákaz spalovacích aut a s ním související...
GLOSA: Praha v populistickém boji s SUV nacení parkování podle velikosti auta
Parkování v hlavním městě začíná být velký problém a zdá se, že zastupitelé Prahy se jej rozhodli...
{NADPIS}
![](https://1gr.cz/u/free.gif#230x129)
{LABEL} {POPISEK}
Zemřel karosář, co stavěl legendy pro Lancii i Fiat. Zkusil exoty i šílenosti
Ve věku 87 let zemřel Bruno Maggiora, majitele stejnojmenné karosárny, která mimo jiné vyráběla...
Offroadový drsňák projede všechno. První jízda s novým ineosem
Znáte značku Ineos? A víte, že už několik let vyrábí auta? Jestli ne, tak se rozhodně nestyďte,...
Čínská automobilka Leapmotor zahájila v Polsku výrobu elektroaut
Společný podnik čínské automobilky Leapmotor a koncernu Stellantis zahájil výrobu elektromobilů...
Největší indiánský potlach byl v Český Budějovicích, dorazily i divošky
Na výstavišti v Českých Budějovicích proběhl největší evropský sraz Indian Rider Fest příznivců...
Třicetiminutový balet kolem Abarthu. Podívejte se, jak se servisuje rally speciál
Exkluzivně Jak se servisuje rally speciál přímo během závodního víkendu Agrotec Petronas Rally v Hustopečích?...