Pod finální design Tatry 603 jsou podepsáni Zdeněk Kovář, Vladimír Popelář a František Kardaus. Zpočátku auto, to na něm pracovali ještě potají, označovali jménem Valuta. Doufali totiž, že vidina exportu a přílivu tvrdé měny by mohla zvrátit odmítavý postoj vládních činitelů (více o vývoji Tatry 603 čtěte zde).
František Kardaus byl jedním z průkopníků československého průmyslového designu. A noblesní šestimístná limuzína vyráběná v Kopřivnici a pak Příboře je společně s neméně ikonickou tramvají T3 jeho vrcholným dílem
Plakát, který je v dražbě aukční síně Vltavín s vyvolávací cenou čtyřicet tisíc korun, ukazuje jednu ze závěrečných fází vývoje designu ještě pod krycím jménem Valuta. Auto na plakátu má charakteristickou přední masku se třemi světlomety pod společným krytem
Ocenění v soutěžích i grafiky pro Tatru
František Kardaus studoval Uměleckoprůmyslovou školu v Praze, mezi lety 1928 a 1930 se zaměřil na grafiku a průmyslové výtvarnictví na Academie de la Grande Chaumiére v Paříži.
V roce 1934 se vrátil do Prahy a pracoval jako samostatný výtvarník. Získával ceny v soutěžích za plakáty pro spolky, firmy a film. Spolupracoval s podniky Ringhoffer-Tatra, Škoda, Josef Walter a spol. a Československá zbrojovka. Po válce byl grafikem a průmyslovým výtvarníkem družstevních reklamních ateliérů, pracoval mimo jiné pro Tatru a Teslu.
V letech 1957–1980 pracoval jako propagační grafik pro podniky zahraničního obchodu Motokov, Strojexport, Mototechna a pivovar Staropramen.