Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Občan Golf. Havlovo „revoluční“ auto zachránili nadšenci z kopřiv

Rezavý rozhrkaný golf druhé generace patří na první pohled do šrotu. Jenže s ním by zanikl kus československé historie. Jako první majitel je totiž v technickém průkazu zapsaný Václav Havel. A s budoucím prezidentem auto prožilo i revoluční podzim 1989.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zachraňovat mohli i Mercedesy, koupené z podpor pro uvězněné disidenty. I Warszawa , kterou vlastnil Karol WojtyŁa byla vydražena a stojí kdesi v kůlně.

Kolem auta, ve kterém byl zraněn Heydrich, je také řada pověstí.

Was war, das war. Pozdě bycha honiti. Jména jsou jenom kouř, který se rychle rozplyne.

0 0
možnosti

P12e78t21r 85P31e64t28ř76í13k

19. 11. 2015 10:30

tohle zrzavcovo auto bych klíďo za 5 tácků koupil a veřejně za velkých ovací přihlížejících podpálil8-o

3 0
možnosti

Občan Golf. Havlovo „revoluční“ auto zachránili nadšenci z kopřiv,nevím proč ho zachraňovali,dějiny ukáží co to bylo za člověka,a mluvit o penězích ,které chtěl majitel nemusí rozložit ,rozkrást a zadlužit stát na to měl gramatik velikou zásluhu,ne nadarmo ho ušáci vystavili v kongresu,sloužil jim moc dobře,rozpustil armádu,rozbil zbrojní průmysl,rozbil obchodní svazky z ruskem,kam v okmžitě pronikli jeho ušáci a západ,skartoval svezky stb,zapečetil 3 000 svazkú,mohl bych pokračovat,ale však to víte sami,jen modré straky,pohlouplí studenti a kavárna tovidět nechce

2 4
možnosti

a vsechno to, co jste tu vyjmenoval mate podeprene dukazy, ktere by nejak obstaly a nebo jsou to jen reci, co jste nekde slysel a trochu si je pribarvil a posilate dal? Sirit pomluvy je skutecne jednoduche. plivat spinu na cloveka, ktery je mrtvy a navic ktery by ani nemel chut se branit, je jeste jednodussi...

Spis to vupada, ze jste plny zasti a zavidite Havlovi to, co udelal.  Rv

2 1
možnosti

Zde všichni probírají jak "na VW" měl, neměl atd...Otázka zní i jinak. Bude po opravě právě tento VW dobrou investicí, neboť muzeum/nemuzeum, jedná se přeci (viz i požadovaná cena za ten "vrak") vždy o investici, zde do auta, které je jinak tuctové, ale "má historii".

2 0
možnosti

Havel si nevybral být disidentem. Byl mu tento osud předurčen jednak výchovou a druhak původem, který byl vryt do kádrového posudku bez možnosti studovat atd. A bylo krásné, jak stbáky a podobnou mrzkou lůzu sral tím, že i přes měnovou reformu a všeobecné zbídačení země měli v rodině stále dost financí na nákup věci z tuzexu, o kterých si mohli i okresní tajemníci strany jen zdát :)

3 4
možnosti

Havel měl Golfa, a některým čtenářům iDnes málem praskne žíla....

Kdyby měl kolo, tak tady určitě všichni napíšou hanopisy, že to jistě bylo protekční kolo, a že v tý době kolo bez známosti nešlo sehnat.....

I tu šalinkartu by mu záviděli.

10 0
možnosti

Tihle bojovníci proti režimu, kteří trpěli tím, že jim komunisté nedovolovali pracovat v pozicích, na které měli nárok, museli jezdit v mercedesech a tuzexových vozech. Byl to jeden z trestů, kterými jim komunistický režim znepříjemńoval život. A pan Havel musel bydlet dokonce na vltavském nábřeží v centru Prahy. To bych nepřála nikomu.

9 3
možnosti

Kolik měl vlastně aut v roce 1989 ? Pokud si pamatuji, tak hned  po zvolení prezidentem říkal v nějakém rozhovoru, že bude jezdit dál svojí starou Škodovkou a to i do "práce" na hrad.

0 0
možnosti

Asi to máte nějaké pomotané. Havel škodovku nikdy neměl a na hradě bydlel.

1 0
možnosti

J18a38n 94B43u55c95h51a32r

17. 11. 2015 23:08

Ještě tu chybí story / urban legend, jak po koupi golfu zašli za Havlem jeho sledovači s T613 a požádali ho, jesli by si golfa nemohli vyzkoušet. Prý jim Havel vyhověl a byla rally Golf vs. T613 :-)

1 0
možnosti

docela bych veril tomu, ze k tomu dal Havel svoleni. On byl skutecne cista duse. Takovi, jako on se rodi jen obcas. Skoda, ze jsou pak vsichni takovi obycejnymi lidmi nenavideni za svou odlisnost. V Lepsiho prezidenta mit uz nebudeme a nebo, tak az za dlouho, mozna Havlovu dalsi inkarnaci.

0 1
možnosti
  • Nejčtenější

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně

29. dubna 2024

Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...

Michelangelo špíny vystačí s málem. Zaprášená auta proměňuje v umělecká díla

1. května 2024

Žádná plátna, žádné barvy. Američan Scott Wade si vystačí se štětcem a špinavými auty. Na jejich...

Tip pro autaře, na Prvního máje je veteránský závod s devadesátiletou tradicí

30. dubna 2024

Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí odstartuje svůj jubilejní ročník už...

Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa

30. dubna 2024

„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...

Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla

30. dubna 2024

K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...