Diskuze
OBRAZEM: Díváte se do očí vzácné šelmě
Děkujeme za pochopení.
J12i66ř59í 71S49c63h21w49a59c35h
dnešní tříválcovej litřík tento šestiválec "strčí do kapsy" a přesto se najdou "odborníci" s okřídleným "objem (a počet válců) ničím nenahradíš"
J89i70ř80í 75D93v85o72ř82á85k
1936 . Kolik tříhrnků s objemem dvou piv bude jezdit za osumdesát let ?
Z80d77e77n33ě67k 28D12u34b81e69c93k52ý
Obr. 19. Nejprve ve mně hrklo, že vidím tablet a ono zrcátko.
Jako každý jaguar i tento se mi líbí.
J86i59ř32í 23D41v19o11ř66á85k
Já se lekl , že tam nějaký neznaboh dal navigaci . Ale nechtěl jsem o tom psát , abych nebyl za ( nevím co napsat , abych nebyl smazán, a když to vytečkuji , tak mě stejně smažou .Raději to teda nechám na představivosti čtenářů )
T92o28m33á43š 91V53a46l39d39e79r
Každá doba má své vozy. A když zůstaneme u Jaguáru, krásné kousky jsou i Type-E, XJ 220. A co teprve nyní jaký pěkný auta dělá. Ukázka technické krásy může být i Zonda, novodobé Bugatti od EB110 atd. Jsou stejně drahá, jako býval tento Jaguar ve své době. Pro mě krásný i Avantime, který se moc od projektu neliší.Atd, atd.
J64i82ř12í 20D57v62o62ř76á71k
Kus nádherné techniky a umění . Pastva pro oči . Spousta chlapů i žen by považovala za čest moci toto auto řídit .
K26a98r17e26l 23K77ř45i75v67a80n
Potěšení možná, ale čest ? Proč ? Je to podobné jako s letadly. Mám 10 hodin na Grunau Baby, z podobné doby jako ten Jaguar, ale letět třeba v ASW 29, to je úplně něco jiného. Nebe a dudy. To se opravdu nedá srovnávat.
Holt pokrok je pokrok, zvlášť v technice. Na koukání je krásná i Aero (ajrovka) ale jezdit v tom denně,...
D21o82m79i10n42i65k 13C89e97r27n57y
Úžasné auto, mít tu možnost to řídit alespoň jednou. Líbí se mi auta z téhle doby.
K30a55r43e80l 98K72ř29i41v86a89n
Krásný na pohled ale jinak na h...o. Můj Ford Focus diesl těch 160 dělá taky, a když jedem na chatu tak je plný až po střechu.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...