Kampaň má ukázat líčení z různých dob. Značka si proto vybrala slavnou ženu současnosti a na ní ukázala líčení slavných žen minulosti.
Padesátá léta tu zastupuje Audrey Hepburnová, podle níž Paltrowové vyčesali typický drdol a nalíčili výraznou horní linku, zatímco dolní téměř chybí.
Styl šedesátých let určovala uhrančivá blondýnka Brigitte Bardotová s tlustými černými linkami kolem očí a hustými řasami.
Do sedmdesátých let se Paltrowová přenesla ve zlatém líčení se zvýrazněnými lícními kostmi podle herečky Farrah Fawcettové a osmdesátá léta představuje barevný styl zpěvačky Madonny.
„Vzali jsme naši uměleckou inspiraci Gwyneth Paltrowovou a použili make-up, abychom z ní udělali královny stylu různých období. Na mě nejvíc zapůsobila Farrah Fawcettová ze sedmdesátých let. To byla doba změn v líčení, zrození krásy sluncem zbarvené bronzové pleti. Zbožňuji barevné kovové odstíny, které se ve velkém používaly na rty, oči a tváře," říká umělecká maskérka značky Caroline Barnesová.