Titul totiž hrálo jen minimum lidí, jeho uživatelská základna si ho však zamilovala. Autoři proto věřili, že problém spočíval v nedostatečném povědomí o projektu. Tvorbu Rocket League tak financovali z práce na zakázku, pomáhali například s vývojem Mass Effectu 3 či Gears of War.
A sázka se studiu Psyonix vyplatila. Náklady na vznik Rocket League vyšly zhruba na dva miliony dolarů, hra přitom za necelého půl roku přinesla 50 milionů dolarů a to zatím není dostupná pro konzoli Xbox One. Dosavadní obrat se tak v přepočtu pohybuje okolo 1,2 miliardy korun.
Zakladatel společnosti Dave Hagewood k tomu řekl: „Složenky jsme platili z práce na některých z největších videoher.“
Úspěchu hry napomohlo, že se objevila zdarma v rámci služby PlayStation Plus. Další hráče pak přiláká nově uzavřená dohoda s Valve, které bude hru nabízet zdarma k předobjednávkám zařízení Steam Controller, Steam Link a Steam Machine.
Titul Rocket League kombinuje prvky fotbalu se závoděním v automobilech. Ve voze se pohybujete po hřišti, na kterém se obří míč pokoušíte dopravit do soupeřovy branky.
Automobily mohou využívat speciální schopnosti jako výskok do vzduchu či krátké silné zrychlení a arénu obklopuje laserové pole. Míč proto nelze vystřelit mimo hřiště.