Aby byla kampaň úspěšná, museli autoři vybrat 250 tisíc dolarů, tedy více než šest milionů korun. To se jim podařilo za dva dny.
Hra je určena pro jednoho až čtyři hráče - parapsychology, přičemž partie patří k těm rychlejším: dokončení scénáře, který vyvrcholí bitvou s některým z ikonických bossů, zabere zhruba půl hodiny. Vývojáři přitom říkají, že díky prvku nepředvídatelnosti nebude žádná hra stejná.
Lov duchů a příprava pastí se odehrávají v rámci tří kampaní, kdy každá čítá čtyři scénáře. Ačkoliv hra čerpá z filmů, grafická inspirace vychází z komiksové série Ghostbusters IDW Ongoing Series z roku 2011.
Minimální částka, která zahrnuje základní verzi hry, je 80 dolarů, tedy zhruba dva tisíce korun. K tomu je třeba přičíst ještě daň a poštovné. Zároveň si lze přikoupit různá volitelná rozšíření. Vydání hry je aktuálně naplánováno na konec letošního října.
Autoři z Cryptozoic Entertainment nejsou žádní nováčci. Proslavili se zejména sběratelskou karetní hrou World of Warcraft Trading Card Game, o kterou se starali v letech 2000 – 2013. Ta poté skončila, protože jim společnost Blizzard, která značku vlastní, neprodloužila licenci. Cryptozoic už dříve na Kickstarteru uspěl s vlastní karetní on-line hrou HEX.