„Bílé stulpny mají pro domácí zápasy tradici už z minulých let, proto se k nim vracíme,“ uvedl ředitel marketingu Martin Kovařík v tiskové zprávě. Pro venkovní zápasy může být žlutý dres doplněný rovněž žlutými trenkami a žlutými stulpnami. „Takzvaná žlutá ponorka nám na několika venkovních zápasech během jara přinesla štěstí, takže tuto kombinaci určitě opět využijeme.“
Polyglot, který má nahradit Tijaniho. Dramé o Teplicích i talentu na jazyky |
Venku můžou být žlutmodří i bílí, sada pro zápasy na cizích hřištích je doplněná o šedé prvky doplněné o modrou barvu. Na obou sadách včetně trenýrek jsou poprvé všechna partnerská loga v jedné barvě, sponzoři vyšli vstříc. „Pro celkový estetický dojem z dresů to bylo velmi důležité,“ řekl obchodní ředitel klubu Přemysl Hruška.
Novým generálním partnerem se stala společnost Tipsport. Martin Ptáčník, vedoucí sponzoringu Tipsportu, tvrdí: „Velmi si ceníme nové spolupráce s Teplicemi, které jsou hlavním městem fotbalu v Ústeckém kraji a jsou historicky nedílnou součástí české prvoligové scény.
Teplice v poslední sezoně zvládly zcela zásadní bitvu o setrvání v lize a teď bychom rádi i naší podporou přispěli k tomu, aby se klubu opět dařilo, chodil plný stadion a třeba se znovu povedlo mezi talentovanou mládeží objevit a připravit pro světový fotbal takovou hvězdu, jakou se později stal Edin Džeko.“ Dosavadní generální partner klubu Bílinská kyselka bude jedním z hlavních partnerů.