Kamenný obchod Notino s produkty zdraví a krása.

Kamenný obchod Notino s produkty zdraví a krása. | foto: Notino

Pandemie mění i byznys se zkrášlováním. Notino se vrhne na péči o zdraví

  • 2
Notino, největší internetový obchod s parfémy a kosmetikou v Evropě, rozšiřuje svou nabídku o segment Zdraví. Reaguje tak na turbulentní změny na trhu spojeném s pandemií. Zákazníci z České republiky a Slovenska mohou již nyní na e-shopu nakoupit šest tisíc nových produktů. Notino bude sortiment zaměřený na zdraví postupně přidávat i v dalších evropských zemích, kde působí.

K nejsilnějším kategoriím Notina patří nadále parfémy, představující polovinu výkonu celé firmy, a kosmetika, která v uplynulém roce zaznamenala extrémní růst. Nyní prodejce nově zařadil do své nabídky sekci Zdraví, která v současnosti nabízí zákazníkům zhruba šest tisíc nových produktů.

„Notino se vždy maximálně soustředilo na oblast krásy, kterou jsme nechtěli ničím tříštit. Postupně jsme ale dospěli k tomu, že již nelze přehlížet západní trendy směřující k tomu, že zákazník se může cítit skutečně skvěle pouze skrze kombinaci produktů pro krásu a právě zdraví. Nepůjde tedy o okrajový segment, ale nový stavební kámen Notina a jeho budoucnost,“ komentoval Zbyněk Kocián, generální ředitel Notina.

Sekce Zdraví je rozdělena celkem do čtyř hlavních kategorií – lékárna, sportovní výživa, zdravá výživa a matka a dítě.

„Být expertem na produkty zaměřené na zdraví s sebou přináší řadu velice složitých legislativních kroků, které jsme buď již naplnili, anebo se je chystáme v nejbližší době překonat tak, abychom mohli v konečné fázi zákazníkům nabídnout třeba i léky na předpis,“ doplnil Kocián.

Česká republika a Slovensko jsou v současnosti první ze všech 28 zemí, kde Notino působí, které svým zákazníkům nabízejí všechny čtyři kategorie nového segmentu Zdraví. V dalších státech je zatím spuštěna sekce zaměřená na matku a dítě, ostatní produkty budou zařazovány postupně.

Notino ročně prodá 55 milionů produktů a odbaví 12 milionů objednávek. Společnost Notino vznikla v roce 2004 v Brně, nyní působí ve 28 zemích, 26 kamenných poboček provozuje v devíti státech. Ve svém portfoliu má 82 000 produktů od více než 1400 značek.

,