Právě ten vzbudil největší ohlas. Jenom na severu iDNES.cz si ho přehrálo přes 136 tisíc diváků. Spot vznikl v době, kdy byly v Česku zavřené okresy a na železnici bylo minimum cestujících. To se odrazilo v zábavném videu zaměstnanců, kteří se zfilmovali při tanci a plnění tzv. Jerusalema challenge. Vysloužili si řadu pochvalných komentářů, i ty méně povzbudivé: „Tak už aspoň vím, proč v Pardubicích čekám na vlak hodinu!“, uvedl jeden z diskutérů.
Zprávy z dráhy
Sledovat další díly na iDNES.tvV srpnu přesunula Velká Británie Spojené arabské emiráty na seznam zemí, ze kterých je možné na ostrovy cestovat. Aerolinky Emirates to oslavily ve velkém stylu. Americkou kaskadérku v převlečení za jejich letušku totiž poslala přímo na špičku nejvyššího mrakodrapu světa.
Výzvu aerolinek přijala kaskadérka Nicole Smith-Ludvik. „Toto je bezpochyby jeden z nejúžasnějších a nejzajímavějších kousků, jaké jsem kdy udělala,“ uvedla na svém Instagramu. Přípravu kaskadérského triku Emirates ukázaly v jiném videu, které mezi čtenáři iDNES.cz taky vzbudilo velký ohlas.
V červnu obsadila zpěvačka Ewa Farna billboard rozprostírající se nad Times Square. Se svou písní Tělo zabodovala v playlistu Spotify, díky němuž se objevila v reklamě na nejrušnější křižovatce v Americe.
„My jsme Slavia, tým hráčů z jedenácti zemí a tří kontinentů, a říkáme rasismu jasné ne,“ prohlásil za celé mužstvo kapitán Jan Bořil ve spotu, který fotbalový klub zveřejnil na Mezinárodní den za odstranění rasové diskriminace.