Turínské studio, které před více než padesáti lety založil geniální Giorgetto Giugiaro patří právě deset let koncernu Volkswagen. Sám Giugiaro už v něm nepůsobí, studio ovšem stále pracuje kromě „volkswagenovských“ projektů také na zakázkách pro zájemce zvenčí.
Tentokrát zaklepali na dveře Číňané. Však samotný Giugiaro by se dal považovat za jednoho z průkopníků spolupráce s asijskými značkami, s Hyundaiem byl v kontaktu od začátku sedmdesátých let - první auto vyvinuté korejskou značkou – Pony, mělo kabát právě od italského génia.
Voyah i-LAND oblékl Italdesign pro největší čínskou automobilku Dongfeng. Ta spolupracuje hlavně s francouzskými značkami. Čínský kolos má joint-venture partnerství s PSA a donedávna byl také partnerem Renaultu pro čínský trh.
Elektrické superluxusní futuristické kupé má představit novou takto zaměřenou značku Dongfengu. Práce Italdesignu nespočívala jen v návrhu designu, dostala na starosti také vývoj multimediálního rozhraní a také vývoj a stavbu prototypu. To všechno totiž v atelierech a dílnách v Moncalieri na předměstí Turína Italdesign umí nabídnout svým zákazníkům.
Čtyřmístné elegantní kupé inspirované klasickými italskými Gran Turismy stojí na elektrické platformě ESSA (Electric, Smart & Secure Architecture) vyvinuté Dongfengem. Ze čtyř míst mohou být tři, stačí sklopit jedno z opěradel a je z něj stolek nebo podložka pod nohy.
Interiér hraje displeji, jak je dnes moderní. Nechybí permanentní připojení k internetu a funkce umožňující částečně autonomní jízdu.
I přesto, že i-Land vypadá jako klasická exhibice designérů, vedení značky Voyah naznačuje, že za několik měsíců se z něj stane reálné auto, které vyrazí do produkce.