Cestu, kterou se hudební průmysl vydal v boji s pirátstvím, považuje za příšernou. Neznamená to ale, že pirátství nevnímá jako problém.
Angry Birds |
"Máme problémy s pirátstvím, které se netýkají jen aplikací, ale zejména spotřebitelského zboží. Je zde spousta a spousta zboží, hlavně v Asii, které není oficiálně licencované," řekl Hed.
Za marné považuje stíhání pirátů prostřednictvím soudů, kromě případů, které poškozují značku Angry Birds a odlákávají fanoušky.
Hed spatřuje recept na úspěch v široké uživatelské základně, a to i za cenu, že si nekoupí produkt. "Jestliže ztratíme naší základnu fanoušků, náš byznys je u konce, ale jestliže počet fanoušků poroste, bude sílit i náš byznys."
Prodávané herní aplikace totiž chápe jako kanály, přes které firma může propagovat a prodávat další obsah. "Tradiční distribuční kanály přestávají být důležité," dodává Hed.
Rovio se aktuálně poohlíží po partnerství s nějakým hudebním vydavatelstvím. "Je rovněž možné propagovat hudební obsah skrze naše aplikace."