| foto: Mediahub

Portfólio TV stanic Media Clubu vedlo první týden v lednu ve sledovanosti

Skupina televizních stanic, které zastupuje mediální zastupitelství Media Club1, vedla v prvním týdnu (4.–10. ledna) letošního roku žebříček sledovanosti na českém trhu. Celková průměrná hodnota share dosahovala v prime time 31,58 %, která byla nejvyšší ze všech mediálních skupin. v CS 15–69 let (31,40 % v CS 15+). Celodenní share byl 30,03 % v CS 15–69 let (30,16 % v CS 15+). V prvním týdnu se dařilo také zpravodajským a společenským pořadům Skupiny Prima. Informace uvedla Gabriela Semová z televize Prima. 

Společenský pořad TOP STAR (bývalé VIP Zprávy) měl průměrnou týdenní sledovanost 441 000 diváků (share 14,36 %) v cílové skupině 15–69 let. Dařilo se také Krimi zprávám, které dosáhly v prvním týdnu průměrné sledovanosti 616 000 diváků (share 20, 99 %) v CS 15–69 let. U obou pořadů se jednalo o nejvyšší týdenní share od ledna 2015. Pozadu nezůstaly ani Zprávy FTV Prima, které během týdne průměrně sledovalo 663 000 diváků (share 24,04 %) v CS 15–69 let.

Divácký úspěch měl také středeční díl seriálu Přístav (6. ledna). Vidělo jej 620 000 diváků (share 19,84 %) v CS 15–69 let. Seriál se tak v prvním týdnu stal nejsledovanějším nezpravodajským pořadem FTV Prima.

Na tematickém kanálu Prima LOVE se mimořádně dařilo pořadu Ano, šéfe s Gordonem Ramsaym. V cílové skupině 15 –69 let jej zhlédlo 121 000 diváků (share 5 %).

1 Media Club zastupuje: Prima, Prima COOL, Prima LOVE, Prima ZOOM, Prima MAX, Prima Comedy Central, stanice Skupiny Barrandov, Óčko + Óčko GOLD, Nickelodeon, Mňam TV.


Video