Diskuze
Nové tramvajové tratě jsou tišší a levnější, brzdí ale sanitky a hasiče
Děkujeme za pochopení.
azazzelo
Olšanská - dost dobrá šikana chodců od DPP
Olšanskou před pár lety předělaly DPP na otevřené koleje zasypané štěrkem. DPP zachoval v celé Olšanské jen dva přejezdy pro auta a dva přechody pro chodce. Bylo docela zajímavé tragikomickou práci DPP sledovat. On ty otevřené koleje chodec jen tak nepřejde. Dva roky tady přelézali cestující kolejiště na zastávkách. Co já tam viděl vyválených lidí. Dámy ve střevíčkách a v tom 5 cm štěrku. To jsou držkopády.
Takže došlo ke skvělému vylepšení. Alespoň na zastávkách byly vytvořeny přechody z dlažebních kostek. A kde? No pod tramvají přece, asi tak pod kabinou řidiče. Dobíháte přijíždějící tramvaj, užijete "most přes koleje" a zastavující tramvaj na vás najíždí. Sejme, nesejme?
O té snížené prašnosti silně pochybuji. V tom štěrkovém kolejišti vzniká normální smetiště plné odpadků, které se uklidit nedá a které vítr parádně prohání ulicí.
Navíc, čekal bych dnes automaticky vytvoření bezbariérových přechodů a ostrůvků zastávek, zvlášť před poliklinikou. Od DPP ani náhodou. Ono je to levné?
l.g
Slušná demoagogie
Pokácejme stromy, zbourejme domy! Všechno srovnat do roviny a vybetonovat!
Sanitky a hasiči jinak dojedou o 2 minuty později.
toxic_avenger665
sanitky
presne tak, keby si vodiči aut uvedomovali prečo je sanitka či hasičské auto na výjazde, nebrali by sirénu za chrbátom ako otravovanie, ale ako povinnosť čo najskôr ustúpiť. ale až pokiaľ sa nestane niečo im a nebudú potrebovať urgentú pomoc si to neuvedomia. smutné
Tomaseq
Konec betonu v ulicích....
Ty nové tratě které jsou zatravněné jsou lepší než ty betonové. Stějně po kolejích jezdí zbohatlící v drahých autech, kterým se nechce čekat v kolonách.....
l.g
Re: Konec betonu v ulicích....
Naopak velmi cením pouřívání negativních retardérů u zatravněných tratí, aby na ně nemohl nikdo vjíždět.
Grossak
Zvláštní podiv
... nad tím, že tramvajová trať je postavena tak, aby vyhovovala tramvajím. Chudáci záchranáři a lidi ve městech, kde nejezdí tramvaje.
TClovek
Re: Zvláštní podiv
tramvaji je celkem jedno, jestli je kolem koleji tráva nebo beton.
SuperTrooper
Je povzbudivé...
...že po letech nadšeného budování kapacitních komunikací všeho druhu doba pomalu nazrává k restrikcím individuální automobilové dopravy. Jen ty jsou totiž skutečným řešením - mj. i problému popisovaného v článku.
kunta_kinte - sberatel BANu
pane Schwarz
u jedne trate predelnae z betonovejch panelu na otevreny svrsek bydlim a rozdil v hluku je znacny. Takze zadny zastupny problem ale relevantni argument.
l.g
Re: pane Schwarz
Nejhorší na tom je, že tohle se vědělo už za 1. republiky. Jen se na to za bolševiků "taknějak zapomnělo".
Norm
Argumenty jak noha
U nás tramavaje nejsou, jízdní pruhy jsou dost úzké a mezi nimi je středový neprůjezdný pás ale přesto tu sanitky i hasiči jezdí normálně... jenom se prostě řidiči nacpu ke krajnici
TClovek
Re: Argumenty jak noha
na vesnici nebo malých městech to funguje jinak než ve větších městech, kde jsou někdy před křižovatkou fronty třeba 100 metrů. Podle mě je vina i na řidičích, kteří stojí u středu místo na kraji. Pokud už někde stojí na červené, tak už není moc prostoru pro to, aby uvolnili dostatek volného místa nebo to trvá spoustu vteřin. Kdyby zastavovali u kraje i když nic nejede, tak by to taky pomohlo.
SuperTrooper
Nejsem přesvědčen...
...že řešení je v zabetonování kolejí. Na to, aby se probouraly kolonou, mají příslušné vozy modré majáčky a řidiči oči a uši aby jim udělali cestu.
vaclavj1
Re: Nejsem přesvědčen...
Jsou mista, kde se uhyba jen tezko, proste protoze neni kam, ale souhlasim, ze to jsou spis vyjimky a i tam by se to nejspis dalo resit upravou obrubniku, aby mohla obycejna auta castecne najet na tramvajovy pas.
klaruskas
pohodlnost nade vše
jojo, kdyby lidi nebyli pohodlný a používali MHD, tak tu nemáme kolony a sanitky i hasiči by se všude dostali včas
Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili
Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...
Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce
Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Drahé a rezavé, řeší Ukrajinci zbraně z Česka. Ani nezaplatili, brání se firma
Premium České zbrojařské firmy patří dlouhou dobu mezi klíčové dodavatele pro ukrajinskou armádu i tamní...
Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini
Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru
Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...
V Tatrách zemřel český turista. Plánoval sám vystoupit na Gerlachovský štít
Při pádu zemřel ve Vysokých Tatrách na Slovensku 43letý český turista. Podle horské služby plánoval...
V Rusku zatkli kvůli podvodu bývalého generála. V minulosti kritizoval vedení
V Rusku zatkli a umístili do vazby bývalého velitele 58. armády Ivana Popova, který je podezřelý z...
Přívalové lijáky zvedají hladiny řek na západě. Déšť zalil železniční přejezdy
Český hydrometeorologický ústav (ČHMÚ) vydal protipovodňovou výstrahu. Týká se vodních toků, které...
Pavel si vyzkoušel letecký simulátor, hokejistům s posilami předpovídá úspěch
Za přísnějších bezpečnostních opatření začal v úterý prezident Petr Pavel se svou chotí Evou...