- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Olšanskou před pár lety předělaly DPP na otevřené koleje zasypané štěrkem. DPP zachoval v celé Olšanské jen dva přejezdy pro auta a dva přechody pro chodce. Bylo docela zajímavé tragikomickou práci DPP sledovat. On ty otevřené koleje chodec jen tak nepřejde. Dva roky tady přelézali cestující kolejiště na zastávkách. Co já tam viděl vyválených lidí. Dámy ve střevíčkách a v tom 5 cm štěrku. To jsou držkopády.
Takže došlo ke skvělému vylepšení. Alespoň na zastávkách byly vytvořeny přechody z dlažebních kostek. A kde? No pod tramvají přece, asi tak pod kabinou řidiče. Dobíháte přijíždějící tramvaj, užijete "most přes koleje" a zastavující tramvaj na vás najíždí. Sejme, nesejme?
O té snížené prašnosti silně pochybuji. V tom štěrkovém kolejišti vzniká normální smetiště plné odpadků, které se uklidit nedá a které vítr parádně prohání ulicí.
Navíc, čekal bych dnes automaticky vytvoření bezbariérových přechodů a ostrůvků zastávek, zvlášť před poliklinikou. Od DPP ani náhodou. Ono je to levné?
Pokácejme stromy, zbourejme domy! Všechno srovnat do roviny a vybetonovat!
Sanitky a hasiči jinak dojedou o 2 minuty později.
presne tak, keby si vodiči aut uvedomovali prečo je sanitka či hasičské auto na výjazde, nebrali by sirénu za chrbátom ako otravovanie, ale ako povinnosť čo najskôr ustúpiť. ale až pokiaľ sa nestane niečo im a nebudú potrebovať urgentú pomoc si to neuvedomia. smutné
Ty nové tratě které jsou zatravněné jsou lepší než ty betonové. Stějně po kolejích jezdí zbohatlící v drahých autech, kterým se nechce čekat v kolonách.....
Naopak velmi cením pouřívání negativních retardérů u zatravněných tratí, aby na ně nemohl nikdo vjíždět.
... nad tím, že tramvajová trať je postavena tak, aby vyhovovala tramvajím. Chudáci záchranáři a lidi ve městech, kde nejezdí tramvaje.
tramvaji je celkem jedno, jestli je kolem koleji tráva nebo beton.
...že po letech nadšeného budování kapacitních komunikací všeho druhu doba pomalu nazrává k restrikcím individuální automobilové dopravy. Jen ty jsou totiž skutečným řešením - mj. i problému popisovaného v článku.
u jedne trate predelnae z betonovejch panelu na otevreny svrsek bydlim a rozdil v hluku je znacny. Takze zadny zastupny problem ale relevantni argument.
Nejhorší na tom je, že tohle se vědělo už za 1. republiky. Jen se na to za bolševiků "taknějak zapomnělo".
U nás tramavaje nejsou, jízdní pruhy jsou dost úzké a mezi nimi je středový neprůjezdný pás ale přesto tu sanitky i hasiči jezdí normálně... jenom se prostě řidiči nacpu ke krajnici
na vesnici nebo malých městech to funguje jinak než ve větších městech, kde jsou někdy před křižovatkou fronty třeba 100 metrů. Podle mě je vina i na řidičích, kteří stojí u středu místo na kraji. Pokud už někde stojí na červené, tak už není moc prostoru pro to, aby uvolnili dostatek volného místa nebo to trvá spoustu vteřin. Kdyby zastavovali u kraje i když nic nejede, tak by to taky pomohlo.
...že řešení je v zabetonování kolejí. Na to, aby se probouraly kolonou, mají příslušné vozy modré majáčky a řidiči oči a uši aby jim udělali cestu.
Jsou mista, kde se uhyba jen tezko, proste protoze neni kam, ale souhlasim, ze to jsou spis vyjimky a i tam by se to nejspis dalo resit upravou obrubniku, aby mohla obycejna auta castecne najet na tramvajovy pas.
jojo, kdyby lidi nebyli pohodlný a používali MHD, tak tu nemáme kolony a sanitky i hasiči by se všude dostali včas