Diskuze
České dráhy provozují až padesát let staré vlaky
Děkujeme za pochopení.
Me3d
Staré vlaky
Já proti starým vlakům, pokud jsou bezpečné (což většina je) a čisté (což nezáleží na stáří vlaku ale na tom, jak se vyčistí) vvůbec nic nemám. Není to hezký pocit nasednout do krásného starého vlaku a nadechnout při rutinní jízdě atmosféru, který tyto vlaky mají? Třeba staré vozy s okny na kliku jsou prostě neodolatelné...
AceBird
830, 810
Vozy 830 a 810 jezdi u nas ne na historickych vlacich, ale na rychlicich :-) Olomouc - Opava-Vychod, tj. pres 100 km.
Deleter
Pche, to je toho,
zákony u nás dělají i starší vraky, a to většinou bez řádné údržby!
jtro8667
CityElefant vs. Pantograf
Fakt zbožňuju lidi, kteří jezdí vlakem jednou za uherský rok, ale troufnou si stěžovat na to, že jsou vlaky staré a špinavé a ...
Řekl bych že pro normálního (ne psychicky postiženého) cestujícího ČD je podstatnější, aby vlak dojel. A pokud možno, navíc včas.
Z každodenní zkušenosti mohu krásně porovnat pantografy s opěvovanými soupravami CityElefant. Pantograf při pravidelném ježdění stávkuje tak jednou za dva měsíce, CityElefant zhruba jednou za 14 dní. Navíc pantograf se asi v polovině případů podaří v dohledné době dát do pořádku...
Raději 50 let staré jakž takž spolehlivé stroje, než tenhle nový odpad. A klimatizaci, kterou se CityElefant chlubí tak, že je i v parném létě nastavena sotva na 20'C, si klidně nechám ujít. Myslím si, že za touhle zakázkou byl nějaký hooodně velký úplatek.
jtro8667
Re: CityElefant vs. Pantograf
Čistě na okraj bych poznamenal, že staré rychlíkové vozy byly rozhodně mnohem pohodlnější než dnešní, kde člověk sedí jako v autobuse nebo v lepším případě v moderním kupéčku, kde se ani ve zcela prázdném vlaku nemůže natáhnout přes více sedadel.
Muroň
Veteráni
Nevím jak vy, ale jako sváteční cestující po lokálních tratí ocením spíše svezení veteránem řady 830 nebo 820 než novější soupravou. Ale chápu, že denní cestující v přetopených a zamlžených starých pantografech nadšení nejsou.
Cizinec_Cizinec
Jel jsem o vikendu z st. Morice do Curychu vlakem
Jizdenka stala asi 130 CHf za osobu. 4 clenna rodina zaplatila asi 400Chf = 7,000 Kc. Delka trate ne vic nez 300 km.
Takze si prosim tam v Cesku spoctete kolik by vas musel vlak stat aby se vyrovnal kvalite svycarske zeleznice. Nechcete platit penize za jizdne a nadavate na stare vlaky. Vagony = stejne ceny pro CH zeleznice i pro ceske, energie jakbysmet, cena stav praci take, jen mzdy nizsi....
__XXXX___
Re: Jel jsem o vikendu z st. Morice do Curychu vlakem
Vlaky kupovat levné od českých výrobců, na práci a opravy najmout českou firmu za české peníze, která tu práci odvede stejně kvalitně, jako ta zahraniční. Jediný problém je opravdu ta cena elektřiny, která je vysoká, ale to se projeví jen na elektrifikovaných tratích. Takže se stejně pozastavuji nad drahým jízdným, které čd nastavují. Navíc nejsme ve Švýcarsku a nebereme 100.000 průměrný plat
Monte Pelmo
zabotlamy
kdo tady chce velebit zabotlami srot, at se raci podivat sem:
http://www.dicr.cz/full.php?img=nehody/foto/070714Cercany/DI_Cercany01.jpg
je to nehoda z Cercan, zabotlam (trosky vlevo) stal a lokomotiva do nej narazila ve 30km rychlosti. pri nehode zemrel strojvedouci zabotlamu, cemuz se moc nelze divit.
Piloot
Regionova
V nicem horsim jsem na nasich kolejich jeste nejel. Kdyz to vyjizdi z nadrazi, clovek se pta sam sebe, jestli se to vubec rozjede, nehlede na ten silenej kraval. A to, ze kdyz nahodou potrebuju na zachod a musim do sousedniho vagonu, to uz netreba komentovat
dislektik-idnes si na mě zasedla
ČD lpí na tradice co je na tom zvláštního
tenisovejloket
český dráhy byly vždycky
stát ve státě, bez ohledu na režim
Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve
Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...
NATO určilo červené linie. Má dva scénáře zásahu proti Rusku, píší média
Premium Severoatlantická aliance připravila krizové scénáře „červených linií“, při jejichž překročení...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S babičkou nepřežila nehodu ani vnučka. Její orgány zachránily tři jiné děti
Nehoda z Čáslavic na Třebíčsku si vyžádala druhou oběť. Auto tam minulý čtvrtek zatím z...
Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda
Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Aktivisté žádají konec pedagožky Univerzity Karlovy a přednášky o „genocidě v Gaze“
Karlova univerzita by měla přehodnotit zaměstnávání osob jako je doktorka Irena Kalhousová, uvádí...
Kandidát na ministra Ženíšek se jde představit na Hrad prezidentovi Pavlovi
Prezident Petr Pavel se sejde s kandidátem TOP 09 na nového ministra pro vědu, výzkum a inovace...
Trump platbu za mlčení pornoherečce schválil, řekl jeho bývalý právník u soudu
Někdejší americký prezident Donald Trump schválil platbu za mlčení, kterou předal jeho tehdejší...
Fotbalový zápas se dohrál noži. Další důkaz, jak války klanů sužují Německo
Premium Tam, kde kdysi přilétla nějaká ta rána pěstí, se dnes střílí. Řeč je o okresním fotbale v Německu,...
Chybí důležitý lék na astma, i kvůli ceně. Kdo koho vydírá? přou se lidé
Premium Češi s astmatem, alergií či chronickou obstrukční plicní nemocí složitě shánějí lék ve spreji...
Prodám cihlový byt 2+1 po celkové rekonstrukci s plochou 54m2, blízko centra Klatov.
Tyršova, Klatovy - Klatovy IV
3 295 000 Kč