- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Příjezd do Zlína vlakem ve večerních hodinách je opravu zážitek. Hnusný autobusak. Podchod do parku k zámku prochcany a neosvetleny. To samé schodiště na zastávku MHD směr JS. No ostuda non plus ultra a stydím se za to kam to ANO ve Zlíně dotáhlo. Chce se mi blejt.
Náměstí "umřelo" jak z něj zmizela Pošta.
To podzemní parkoviště bude sloužit komu?
Městským úředníkům? Kteří tam dostanou kartu a budou parkovat zadarmo resp. za náklady města resp. z daní lidí?
Cena toho "parkoviště" bude nenávratná.
--
Parkovací dům je u Zlatého jablka. Přidejte tam patro a máte kupu míst k parkování.
Parkovací dům je taky hned kousek vedle nadjezdu na JS a určitě nepraská ve švech.
Pr�zdn� hork� pln� dl�d�n� plocha ... To nbude tepeln� ostrov k popuk�n�, zvl kdy� ty stromy kolem sou�asn� ka�ny/p�tka maj� j�t k zemi.
Domnívám se, že by měla dostat přednost dopravná stavba, která nejspíš umožní zrušení zjednosměrnění Zlína. Řešení náměstí musí přít teprve po této změně. Mám na mysli úkol D.1.2 ze "Strategii města Zlína do roku 2030". Jde o úkol vybudovat vnější obslužnost města na náklady ŘSD. Neboli nic jiného, než obchvat alias Přeložku 1/49 ideálně od Lípy /od budoucí D49/ po Kvítkovice.
Argumentovat tím, že Zlín je dosud přes až 16 pruhové křižovatky slušně průjezdný již nelze, protože mluví proti potřebám slušného životního prostředí 75 000 obyvatel!
Také ve Zlíně je nutné přijmout všeobecně platnou a státem prioritně ctěnou zásadu, že silnice 1. třídy do obytných a správních center, navíc univerzitního a krajského města rozhodně nepatří.
Zlín nepotřebuje nové náměstí ale nový autobusak a nádraží.
Autobusák a vlakové nádraží s elektrifikací železnice bohužel podle státních úředníků přijde až po rekonstrukci celé elektrifikované tratě ČR na střídavý proud. Zcela logicky. Týká se též viaduktu u Alberta v Prštném a tím také plánovaných kosmetických úprav nábřeží zvané Pravobřežka. Aby se to nepletlo, s původní 4 proudou Pravobřežkou to nemá nic společného. Ta spadla se stolu před 15 lety vyjádřením MD. Byl by to další průtah městem bez atributů obchvatu. Neřešitelnost ve východním Zlíně navíc potvrdila Studie proveditelnosti.
dost hrozný appelplatz z toho chtějí udělat...
ten návrh obrovské vydlážděné plochy působí vyloženě neobyvatelně a nepříjemně;
Není to tak hrozné. Je to víceúčelová plocha se dvěma kašnami, částečně i se zelení a příjemným posezením. Co byste si tam představoval? Něco pozlaceného, nebo něco, co by mohlo zhoršit provětrávání 1/49?
Viete prečo je dľžka baťovského modulu práve neokrúhlych 6,15m?
Tak jestli se opravdu ptáte, je to anglický modul převedený do tehdejší měrové soustavy MKSA. Baťa specielně a jeho architekti byli světoví formáti, víme?
No doufejme že po volbách už ANO na radnici nebude...
Vemte si zpět do Zlína Hřiba a on to vše vyřeší !
Zajímali by mne dvě věci. Zaprvé, proč vždycky návrhy vypadají dobře a když je to dokončeno, tak to nestojí za mnoho a za druhé, proč je u tohoto článku třikrát prakticky stejná fotka architekta.
Dříve platilo: "Papír snese vše".
Dnes se traduje: "Visualisace snese vše".