- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takže klasika, nic se stavět nebude. Rozhodně ne budoucích 30 let
Doporučuji radnici vyhovět, vést koleje dál od obce a tedy i zrušit zdejší osobní zastávku.
Jak to, že tu nefunguje princip dědičnosti? Pokud stát něco vloží do svého územního plánu, tak kraj to musí vložit také, a pokud to vloží kraj, musí to vložit i obec, a to bez keců.
Je ostuda, že mezi 2. a 3. největším městem ČR je trať taková jaká je. Jednokolejná, tím pádem vlaky běžně nabírají zpoždění z důvodu křížení vlaků. Navíc je to samá zatáčka a to nemluvím o stavu samotných vlaků, resp. vozů.
Další idioti ve vedení radnice... Kdo tu situaci v místě zná, ví, že se jedná jen o malichernost a zbytečnou zpupnost vedení Chropyně.
Ty šraňky tam jsou víc jak sto let....
Letité zpoždění má zdvoukolejnění celé trati od Brna (z obce Blažovice) až po Přerov. Článek se tváří tak, jako by jediným viníkem toho zpoždění bylo město Chropyně. Také platí, že celý projekt je rozdělen na několik etap, takže město Chropyně (jestli vůbec) "zdržuje" jen jednu z etap.
nicméně nic to nemění na tom, že město chce po správci železnic, aby řešila na vlastní náklady silniční infrastruktruru obce a kraje...