Diskuze

Rozšíření trati má zpoždění, stát chce podjezd, Chropyně trvá na obchvatu

Stát se nemůže dohodnout s Chropyní na tom, jak se bude křížit rozšířená železniční trať s cestou ve městě. Zpracuje studii na variantu, kterou chce radnice. Změna územního plánu je ale přerušená.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Takže klasika, nic se stavět nebude. Rozhodně ne budoucích 30 let

0 0
možnosti
MT

Doporučuji radnici vyhovět, vést koleje dál od obce a tedy i zrušit zdejší osobní zastávku.

4 0
možnosti
PN

Jak to, že tu nefunguje princip dědičnosti? Pokud stát něco vloží do svého územního plánu, tak kraj to musí vložit také, a pokud to vloží kraj, musí to vložit i obec, a to bez keců.

1 0
možnosti
MB

Je ostuda, že mezi 2. a 3. největším městem ČR je trať taková jaká je. Jednokolejná, tím pádem vlaky běžně nabírají zpoždění z důvodu křížení vlaků. Navíc je to samá zatáčka a to nemluvím o stavu samotných vlaků, resp. vozů.

5 0
možnosti
LH

Další idioti ve vedení radnice... Kdo tu situaci v místě zná, ví, že se jedná jen o malichernost a zbytečnou zpupnost vedení Chropyně.

6 0
možnosti
PH

P49e26t34r 33H36r26a27d82i29l

29. 11. 2019 10:28

Ty šraňky tam jsou víc jak sto let....

0 0
možnosti
HK

Letité zpoždění má zdvoukolejnění celé trati od Brna (z obce Blažovice) až po Přerov. Článek se tváří tak, jako by jediným viníkem toho zpoždění bylo město Chropyně. Také platí, že celý projekt je rozdělen na několik etap, takže město Chropyně (jestli vůbec) "zdržuje" jen jednu z etap.

3 5
možnosti
KN

nicméně nic to nemění na tom, že město chce po správci železnic, aby řešila na vlastní náklady silniční infrastruktruru obce a kraje...

9 1
možnosti