Diskuze

Přípravu dálnic a železnic zrychlí snazší vyvlastňování a rušení přejezdů

Díky novému zákonu může stát snáze vyvlastňovat pozemky pro stavbu dálnic a železnic, což by mohlo pomoci s jejich výstavbou ve Zlínském kraji. Týká se to pokračování D49 ke státní hranici i modernizace trati z Otrokovic přes Zlín do Vizovic.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠT

Pokud se neklepne přes prsty ekobandě,tak se nic neurychlí

0 0
možnosti
AZ

Ne Ekologové jsou vždy jenom záminka. Co je nutné a v souladu s preferencemi se vždy postavilo a postaví.

0 0
možnosti
AZ

Jenom mne to utvrdilo, že zpoždění úseku dálnice D55 Napajedla - Babice, mimochodem nejužšího, nedostatečného pro bezpečné projetí dvou osobáků a jízdního kola od Otrokovic po Staré Město nezpůsobily cavyky a vykupování pozemků ve Spytihněvi.

D 49 dál vázne na vládním usnesení z roku 2012 a tedy vládních preferencích.

Elektrifikace trati s dopravním terminálem Zlín !!! nevázne na ničem jiném než na nutnosti výměny CELÉ ELEKTRIFIKOVANÉ SÍTĚ ČR ZE STEJNOSMĚRNÉHO NA STŘÍDAVÝ PROUD.

0 0
možnosti
MT

Elektrifikace Zlínky rozhodně nevázne na změně trakčního napájení na celém území ČR, ale pouze je třeba ji dokončit souběžně s úsekem Nedakonice-Říkovice. Vysvětloval jsem vám to již minule, stále to nechcete pochopit.

0 0
možnosti
SP

Dle meho nazoru se nic nezrychli. Vetsina staveb vazne na spatnych projektech. Diky tomu je u soudu blokuji ruzne zajmove skupiny pod rouskou ekologie.

2 0
možnosti

V každém projektu i na prvním pohled doonalém Vám najdu klidně stovku formalismů, které mohu dokolečka připomínkovat a vytvářet zmatek prolínání platností různých dalších stanovisek atd... Viz D49... eko blázni podali 600-700 připomínek - všechno formalistické nesmysly... ale trvá půl roku, rok, dva než to vypořádáte a má to nějaký právní základ a stejně pak může někdo podat připomínku k vypořádaným připomínkám a pak se soudit, protože se mu nelíbí odpověď úřadů

3 0
možnosti
AS

Určitě je možné některé přejezdy zrušit. Také by se mělo u některých uvažovat o mimoúrovnovem křížení. To je sice mnohem náročnější, ale bezpečnost je absolutní.

0 0
možnosti
MT

Ani u mimoúrovňového křížení není bezpečnost bohužel absolutní. Nejen v zastavěném území vám pořád budou přes koleje přebíhat pěšáci.

0 0
možnosti
MP

jeden tamní podnikatel to za daných podmínek odmítá.

Dojič ;-D

0 1
možnosti
SP

Kdyby jste byl na jeho miste, tak byste mluvil jinak. Pokud vim, tak neni proti zruseni prejezdu, ale chce odpovidajici nahradni cestu.

1 1
možnosti