- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud dobře čtu, tak se počítá s tím, že vysokorychlostní trať bude postavena dříve, než dvojkolejka a oprava nádraží ve Zlíně. Takže rok 2135?
Nedávno jsem na stránkách Zlína četl odpvěď od vedení města,kdy se začne s rekonstrukcí a elektrifikací železniční trati Otrokovice Vizovice.Když není nikdo schopný a ochotný se touto rekonstrukcí zabývat,tak nějaké řeči o VRT ve že Zlíně jsou bezpředmětné.O této rekonstrukcí se uvažuje už 30 let a dalších 30-50 let se ještě bude mluvit-jen mluvit.Nejsme v Praze kde se budou rekonstruovat v roce 2024 3 nádraží za desítky miliard.Zlín je zcela na okraji zájmu.Až se začne budovat iVtRT, nebudou pro Zlín finance a najdou se jen v případě prohry fialové smečky v senátních volbách.
VRT v tak malé zemi je absolutní nesmysl a jen vyhozené peníze a navíc to nikomu nepomůže a mnohým to uškodí.
Ono nejde o naši malou zemi, ono jde o propojení Evropských velkoměst a omezení letecké dopravy. Kdyby se nám VRT úplně vyhnula, byla by to pro nás katastrofa a ta reálně hrozí, protože zatímco jinde VRT staví, u nás se o ní jen hezky píše.
Tyhle absurdní pohádky budeme číst do roku 2030, kdy končí vypsané dotace a nikdo už tak nebude moci čerpat peníze na čáry v mapě.
"Stát VRT připravuje už několik let, v současné době pracuje na dokumentaci pro územní rozhodnutí, kde jsou už navržená technická řešení. Nejdál jsou úseky z Brna do Břeclavi a z Přerova do Ostravy. Začít stavět by se mohly v roce 2026, hotové by byly o čtyři roky později."
Naprosto směšné tvrzení, v naprosté většině úseků vůbec není jistá budoucí trasa, natož aby jakékoli projektové přípravy mohly dospět do fáze projektu pro územní řízení. Uvědomuje si autor článku, že u nás trvá stavební povolení na běžnou liniovou stavbu 10 let??
Před lety jsem jezdil občas ze Vsetína do Brna hlídat vnuky, kteří ještě chodili do mateřské školy. Do vlaku jsem si kupoval Mf DNES.
Jednou jsem se dočetl v olomoucké mutaci, že během několika, snad pěti let, bude trať Brno - Přerov zdvoukolejněna a bude součástí VRT Brno - Ostrava. Dnes je nejmladší vnuk po maturitě, prostřední na VŠ a nejstarší bude letos promovat. Jen trať Brno - Přerov je dosud jednokolejná a z žádnou stavbou se ještě ani nezačalo. Nevím, pane redaktore, zda jste článek napsal sám, nebo jste použil ten z olomoucké mutace Mf DNES. Je podle mne zbytečné takové články otiskovat, protože dokud se nezačne se stavbou, tak nevěřím, že to bude v brzké době skutečností.
Ano, z Ostravy do Brna stále jezdíme jak za císaře pána před 150 lety - po jednokolejce.
Jezdil jsem ze Vsetína do Brna občas zavést vnuky do školky, občas do Sokola. Kupovával jsem si Mladou frontu DNES. Tehdy ještě nebyla zlínská mutace, tak jsem si v Hranicích koupil tu olomouckou. Byl v ní podobný článek tomu dnešnímu o VRT Brno - Ostrava, která dle Mf DNES měla být během snad 5 let postavena. Nejmenší vnuk má po maturitě, prostřední je v 1. ročníku VŠ a nejstarší bude letos promovat, Trať Brno - Přerov je pořád jednokolejná, ale opět se píše o VRT, tentokrát ve zlínské mutaci idnes. Pane Libigere, věříte tomu, že stavba bude během 20 let aspoň zahájena? Já ne.
Skoro ty vypadá , jako se měla zítra kopnout. :))) Kdy bude hotovo? 2168???
Slibem nezarmoutíš, papír snese všechno. Stát, který desítky let není schopen postavit pár desítek km klíčových dálnic, například přes Mikulov na hranice s Rakouskem, těžko někdy postaví VRT, a jestli ano, tak možná v roce 2100, první testovací úsek.
D52 má stejný problém jako D49. Napadají ji pár obyvatel z okolí a Děti Země, v případě D49 ještě Egeria s Machem. Bohužel stát není schopen přijmout efektivní legislativu, která by povolovací procesy zrychlila. Řetězí odvolání odvolání, soudí se o každou uschlou jabloň, aby stavbu oddálili.
VRT má stavět u nás v Ostravě, Brnu a Praze. Žádné jiné vlaky po VRT jezdit nemají, aby je nebrzdily