- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To chce odvahu napsat článek a ani se nepodepsat,ale je to zadarmo, krmí nás dobře..
Nepatrné zaváhání v drobných úpravách dopravního systému, jak to radnice sama nazývá. Zásadní je to, co zajistí Zlínu 70% snížení intenzity dopravy v centru města a to systematicky odmítají.
Bohužel také kraj věří Studii udržitelnosti mobility do roku 2035 /řešení dopravy podporou železniční dopravy, ostatní veřejné dopravy, cyklistiky a pěší dostupnosti/ a ne Strategii města Zlína do roku 2030! K úkolu D1.2 SNÍŽENÍ INTENZITY DOPRAVY MĚSTA ZLÍNA VYBUDOVÁNÍM NOVÉ OBSLUŽNÉ KOMUNIKACE NA NÁKLADY ŘSD, myšleno v režii ŘSD od Technicko - ekonomické studie až po kolaudaci.
K úkolu....není co dodat !!!!
To je kvalitní článek. Co se tak dozvědět, kdo proč a jak? To by ale bylo složité. A stejně tak uvést, jestli za to může město jako samospráva a nebo stát jako státní správa.
Vidím, že po skvělé práci vedení města s vyřizováním papírů ohledně nového mostu na Příluku, se radnici pod vedením primátora za ANO povedl další skvělý "zářez" z velmi podobného soudku.
ač se mi to nelíbí stejně jako Vám, radnice je samospráva, magistrát státní správa. Takže dvě naprosto odlišné agendy státu, kdysi dávno to bylo jedno, ale to se to jmenovalo Národní výbor. Takže Ano s tím nemá nic společného, rozhodně je to netesi o nic méně než všechny občany mesta.To proč není rozhodnutí se ve článku nepíše, třeba se účastník řízení odvolal... ale to je vám očividně jedno.