- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zdvojkolejnění trati Zlín-Vizovice je neskutečná blbost, která je hlavně v zájmu překladiště kontejnerů v Lípě (nebudou muset měnit lokomotivy za dieselové). Přes den projedou cca dva čtyři vagóny za hodinu v obou směrech. Lépe by bylo trať zrušit a těleso dráhy využít pro plynulejší dopravu ve městě .
Proč se tunel pod Kvítkovickou křižovatkou neřešil v době kdy tam ten provoz byl, dnes po otevření jižní části dálnice je tam celkem mrtvo a podle mě to jsou vyhozené peníze.
Porad tam bude dost velky provoz. A navic vlak bude jezdit casteji. Osobne bych byl za to aby vsechny prejezdy na dane trati byly mimourovnove.
To je skvělé. Takže řešení toho, aby nikdo neprotestoval je, že se to prostě nikomu neřekne. Nádhera.
Všude ve světě se tratě ruší, jen u nás jdeme do 19. století a budeme rozšiřovat. Zbytečně vyhozené peníze. Hlavně je utratit, jestli to má smysl je zakázáno diskutovat. Uz teď jezdi vlaky poloprazdné.
Jenže mezi Otrokovicemi a Podvesnou se jedná prakticky o městskou tramvaj s rychlejším dojezdem než MHD a i takový byl v minulosti 1 návrh převést trať na město a to by ji provozovalo jako lehkou tramvaj, jak je tomu třeba v Portu na letiště, v době kdy ji chtělo ČD zrušit. Proti tomu se ale postavil METRANS a jejich nesmyslné překladiště v Lípě, ta rekonstrukce se dělá i proto, protože dnes bydlet kolem trati = v noci nadlimitní hluk z nákladních expresů které tak míří a je i pár petic za zastavení provozu Nex tam a vybudování překladiště v průmyslové zóně v Napajedlích, tomu se ale Pražáci z Uhříněvsi brání. Skoro 20 let zpátky jsem měl pro ně dělat stavební dozor na stavbě tohoto překladiště, no radši mě nevzali, protože jsem jim vysvětloval, že to je nesmysl na jednokolejné trati vedoucí údolím města.
Je získání finančních prostředků na elektrifikaci reálné v době, kdy se má rekonstruovat celá současná síť na střídavý proud?
Je reálný dvojtunel v Kvítkovicích co se týká výškových poměrů z blízkého nádraží pod stávající křižovatku?
1) Evidentně ano, ale může dojít k překvapení, v tomto státě vždycky.
2) To je myslím už v projektu vyřešené, jinak by to tak snad nenavrhovali, ne?
ANO, jste neschopní se dohodnout s majitelem.
Většina článku je o přejezdu a idnes není schopna doplnit ani fotku přejezdu ani mapu na které je vyznačen.
Myslím, že se jedná o přejezd naproti Benziny, nebo Johana. Teď nevím, co je blíž. Možná se ale pletu.
Buchta říká, že není proti zrušení přejezdu, ale chce od města náhradu za své pozemky a budovu, které by musely novému napojení areálu ustoupit.
Napojení z Broučkovi už tam přece je
To je zase nějaká novinářská zkratka. Pokud vím, šlo o jednu z budov a pozemky u kolejí. A s tím napojením je to také dvojsečné, přejezd na Podvesné u Lidlu má být zahloubený a na Broučkovu tak nepůjde sjet z hlavní. Což by znamenalo, že se tam nákladní auta prakticky nedostanou.