- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pro zapojení do diskuse musíte mít oprávnění diskutovat.
Moc to Valachům přeji. Vsetín nové nádraží potřeboval jako sůl. To staré bylo už opravdu v katastrofálním stavu. Až se dodělá i autobusový terminál a parkovací dům, bude to super. Celá ta část kolem nádraží se promění v moderní zónu.
Video by mělo být o krásných vlacích, a ne z 80% o lidech na nástupištích.
To sice jo, ale ty vlaky jsou jen doprovod. Celý je to o otevření nového nádraží. Tak se prezentuje nádraží. I když to mohlo být odprezentováno lépe. Než perón a podchody, tak spíše ukázat terminál.
Jsem rád, že oba vlaky do Vsetína dojely, nikoli na stejnou kolej, a navíc tam zůstaly stát bez toho, že by jeden z nich někam ujel.
Česká železnice se začíná pomalu zvedat z popela, obzvlášť, když se u toho objevil i Kupka.
Tak či onak ani 3 miliardy nevyřešily, že část kolejiště, včetně nástupišť je v oblouku.
Hlavně že se tam objevil Kupka, který do VS s pravděpodobností hraničící s jistotou nedojel vlakem , ale jako medvěda ho tam přivezl gumokol . Totéž platí i o Svobodovi ze Správy železnic ...
Co je špatného na tom že nástupiště jsou v oblouku? Celou dobu se s tím tak počítalo a upřímně v tom nevidím žádný problém.