- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Něco mi říká, že z registračního rychloměru (zde nazývaného černou skříňkou) a zejména z jeho papírového záznamu, toho moc nezbylo. Obzvlášť na tom brejlovci...
Proč u fotek čísel 21 až 23 jsou v popisku psané osobní vlaky? Taky pracovní zmetek.
Likvidují únik nafty z dieselové lokomotivy na elektrifikované trati v emisemi zatíženém Ústeckém kraji. Asi jenom kapka v moři.
Neni to tak jednoduche, kdyz zacatek cesty vlaku je bez elektrifikace a konec cesty taky. Proste se nevyplati neustale preprahat.
Jine to je u provozovani pravidelne dopravy v cele ceste pod draty na naftu. I kdyz on rozdil v porizeni motorove jednotky za 80 milionu vs totez v elektrickem provedeni 130 milionu ma na rozhodovani vliv.