- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V Ústeckém kraji bych tramvajovou dopravu rozšířil v současné době jezdí v Mostě a v Litvínově a tak si myslím, že rozšířit je do Jirkova, Chomutova, Bíliny, Duchcova, Meziboří, Oseku, Hrobu, Dubí, Teplic, Krupky, Chabařovic, Trmice, Ústí nad Labem nebude tak náročné ještě by bylo možné mít Litvínov, Litoměřice, Děčín a použití linek 20 - 69 v noci 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 89 - 99. Byl by to asi jediný kraj v Česku s nejrozšířenější tramvajovou dopravou. Další tramvajová trať by mohla být z Hrádku n./N. přes Chrastavu do Liberce z Jablonce n./N. do Turnova přes Rychnov - Hodkovice n./M. třeba se tramvaje podaří zavést až do Jičína a z Prahy přes Brandýs n./L. - Benátky n./J. až do Mladé Boleslavi.
No konečně, přervané autobusy v relaci Od Prior - Kahan/14. ZŠ jsou peklo a to souhrnný interval ve špičce činí 2 - 3 min. a stejně to nestačí... A co je nepochopitelné, že na takto vytíženou relaci resp. na páteřní linku 30 jsou vypravovány krátké autobusy na místo kloubových,které Dopravní podnik přestal pořizovat... to je mimo veškerou logiku
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova taky nelogicky zrušil víkendovou jízdenku pro dvě osoby za 120 Kč. Bez náhrady. A na tuhle otázku mi odepsal, že si máme koupit dvě jednodenní krajské celosíťové.
Proč ne, ale stejně člověk uvěří, až tam přijede bagr...