- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takže zase tu máme nové manažerské rozhodnutí - opět ministra (to už tady v minulosti také bylo) - jak dopadlo špatně. Tak doufejme, že jaro 2015 bude pro
letitou historii této stavby pozitivní a bude se moci tedy "pokračovat".Ale nevidím
současný důvod proč se na jiné části této dálnice generací, běžně nepokračuje
na dodělávkách, které nejsou závislé na výsledku sesuvu? Že tam je práce
ještě více než dost, není pochyb a snad jde také o čas zprovoznění ???
Chápu, že se nemůže stavět na sesuvu, než se to vyšetří, ale proč se nestaví všude okolo (před a za sesuvem) to nechápu. Nedávno jsem tam jel a nebyl tam snad jedinej dělník a stroj, tam by se přece mohlo dělat na plný pecky.
První se musí pořádně odvodnit lom, který to všechno způsobil!!!
Stavba D8 ukazuje na lajdactvi statu. Vedome se rozhodl pro stavbu dalnice v prirodni rezervaci aniz si zajistit povinne posudky. Celkem logicky pak byla stavba nekolikrat prerusena lidmi, co se ohani ekologii. Nyni se prichazi s hura napadem ze uzemi se odvodni. Je jen otazkou casu kdy se ozvou ekologove ze stavby spojene s odvodnenim nejsou v projektu a odovodneni bude mit negativni vliv na prirodu v rezervaci (tj. zase pozastaveni stavby nez se udela XY posudku). Si nekdy rikam, ze kdyby se postavil tunel, kteri samotni ekologove podporovali, uz je D8 davno dostavena a s nizsimi celkovymi naklady.
Ekologické organizace rozhodně nejsou jedinou brzdou dostavby. Tou jsou hlavně soudy, které na rozdíl od správních řízení (územní rozhodnutí, stavební rozhodnutí...) nemají žádné pevné termíny. Dále přípravu stavby na cca 3 roky zastavilo řízení o vydání výjimky ze zákona o CHKO, kterou MŽP na poprvé nevydalo (a ty tři roky se dohadovalo s ŘSD na dodání potřebných dokumentů), vydána byla teprve ministrem Kužvartem a to dost "se skřípěním zubů". Další zdržení byla např. kvůli požární ochraně, nejprve se kvůli tomu předělávala estakáda nad Vchynicí (místo plánovaných plastových protihlukových bariér, které byly lehké, ale hořlavé, se musely na požadavek hasičů dát skleněné, které ale představovaly vyšší zátěž, kvůli které se most předělával a zpozdila se jeho kolaudace. Hasiči měli i výhrady k dojezdové době (od Bílinky povede trasa přes CHKO 13 km bez jediného sjezdu nebo odpočívadla nebo čerpací stanice). Výhrady měli i hygienici kvůli hlukovým limitům.
První mobilní silnice ve střední Evropě.
Celych 60 km dalnic.To je snad na zapis do knihy rekordu,ne?A o prekonani bych strach nemel.Protoze min se postavi stejne jen u nad,takze budeme stale drziteli jen my!
Umístění vodorovných a svislých pilotů zajistí České aerolinie.
Když všecko půjde žůžopohádkově, tak už za 3 roky bude dokonce celých 60km nový dálnice? No to je sen! .....Nula tam asi nechybí, co? Myslím u těch kilometrů. Ty wogo...