Diskuze

Začala demolice historických kasáren, nový vlastník tam postaví sklady

Bourání historické budovy bývalých kasáren v Bílině zahájila teplická společnost JTH Idea. Demolice objektu potrvá zhruba tři měsíce. Na jeho místě má do dvou let vyrůst nové logistické centrum na skladování zboží.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Opět úpění nad Třešňákem. Ten však dělá jen to, co mu dovolí lid prostřednictvím jím volených zástupců. V tomto případě s pomocí v Bílině vládnoucích komoušů v čele se samotným hejtmanem Bubeníčkem.

Ten je v podhodnoceném prodeji veřejného majetku vzorným učněm socanských mafiánů, které už léta kryje v jejich letitém dojení kraje i obcí v kterých vládnou.Nepřekonatelný je v tom jeho současný náměstek krupský Matouš, jehož prodeje krupského městského majetku už město a jeho občany připravily o cca 300 000 000 Kč, zvláště při prodeji komerčních průmyslových a bytových zón.

Při převodu této částky na dnes obvyklé 10% krytí investiční dotace jsou to cca 3 milardy, o které tento socanský mafián připravil Krupku a její občany. Za čož je svými socanskými parťáky vyzdvižen na 2. místě ČSSD kandidátky a tudíž se brzy stane poslancem. A pak se divte, že na tom ČR zaměstnanec je jak je. Právě přes jeho ubohou mzdu pak takoví mafiáni lepí to, co ze státu, krajů a obcí vydojí.

0 0
možnosti

Uz je ruka v rukave, uz to frci,obcane, ovcane jsou vystaveni masazi o prinosech a prijmech do pokladny,vzdyt nakup pozemku v Biline za cca 125 Kc/m, to neni vubec spatne a protoze za tim stoji pan Tresnak, je to zarukou slusneho obchodu a nasledneho pristupu. Jedine on dokaze investovat miliardy a miliardy, jedine diky nemu Betonstavu trvalo zkrachovani tak dlouho. Jedine jeho se nikdo nikdy nebude ptat, kde se vzalo tech mnoho proinvestovanych miliard.Ted uz jenom vymenit cedule pri vjezdu do Teplic za cedule Tresnakovo a svet se stane hezcim mistem.

0 0
možnosti

J55i71ř31í 29Z66ý12k14a

29. 9. 2017 15:20

tak pan Třešňák má ty největší zkušenosti s likvidací historických staveb. Většího "odborníka" tu asi nenajdete :-/

1 0
možnosti

Marně přemítám jaké zboží může dnes ležet na skladě 10 let. Napadá mě víno, whisky.....

0 0
možnosti

J61i39ř26í 42Z90ý96k80a

29. 9. 2017 13:45

... teoreticky nějaké náhradní autodíly. Automobilky mají za povinnost mít skladem veškeré díly minimálně 5 let po skončení výroby daného modelu. Některé automobilky jsou s touto dobou ještě dál. Třeba Škodovka má 8 let uskladněné koberce a panely dveří, 10 let díly pro vybavení vozidla a 15 let díly nutné pro zachování provozuschopnosti vozidla. Někteří (Mercedes, Porsche) jsou ještě dál a mají díly i na 50 let stará vozidla.

Nicméně jsem si jistý, že by se Bílina bez tohoto skladiště obešla. Mnohem přínosnější mi přišla ta drobná kovovýroba, co tam doteď byla. To už vyžaduje nějakou kvalifikaci na rozdíl od skladníků. Bílina si dle mého potřebuje udržet nějakou inteligenci, inženýry, projektanty a další profese. A ne sem stahovat ty méně inteligentní a leckdy velice problémové.

Jenže méně inteligentní se asi lépe uplácí ve volbách ...

0 0
možnosti

J50i68ř28í 27Z33ý15k53a

29. 9. 2017 13:14

když odhlédnu od historické škody, tak by mě vážně zajímalo, kde vezmou lidi. Zmíněné pozice (velká poptávka po profesích jako vrátný, manipulační dělník, řidič a obsluha vysokozdvižných vozíků, údržbář či balič) nevypadají zrovna finančně atraktivně. A vzhledem k blízké sklárně, která z personální nouze zaměstnává prakticky ledaskoho a přitom celkem slušně platí ...

Také by mě zajímalo, kudy chtějí ty kamiony posílat. Tou nejkratší cestou k silnici I/13? Vždyť je ta spojovací silnice v dezolátu a ještě navíc nevhodně úzká. Když jede proti autobus, tak se vždycky modlím, abych si neprorazil pneumatiky o ty jámy u krajnice.

A ta prodejní cena, má to smysl ještě komentovat?

2 0
možnosti

nejsem historik, ale zminka o dopravnich obtizich v mistech, kde dlouhodobe je provozovana intenzivni nakladni doprava (sklarna, sachta, ele) mi prijde usmevna

0 1
možnosti