Diskuze

Nástupiště je po opravě kratší než vlaky, lidé vystupují jen předními vagony

Nepříjemný problém vznikl po modernizaci železniční stanice v Duchcově na Teplicku. Plocha pro nástup a výstup cestujících je totiž kratší než dříve a některé vlakové soupravy jsou mnohem delší než nástupiště. Město chce po Správě železnic nápravu, ta ale pochybení odmítá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MZ

Nějak mi uniká smysl problému. Řešení je zde, Správa železnic prokazatelné pochybila a Ministerstvo dopravy porušení vlastní vyhlášky neřeší a

mluvčí pouze blábolí.

Chápu, že nemůže jít proti svým nadřízeným "koho chleba jíš, toho píseň zpívej".

Vyhláška Ministerstva dopravy č. 177/1995 Sb., kterou se vydává stavební a technický řád drah, ve znění vyhlášky č. 243/1996 Sb., vyhlášky č. 346/2000 Sb., vyhlášky č. 413/2001 Sb., vyhlášky č. 577/2004 Sb., vyhlášky č. 58 /2013 Sb. vyhlášky č. 8/2015 Sb. a vyhlášky č. 117/2017 Sb.

§ 16 Uspořádání dopravních ploch

!!!!!!

(2) Délka nástupní hrany nástupiště se zřizuje na délku nejdelšího vlaku pro přepravu osob, který u nástupiště pravidelně zastavuje. !!!!!!

0 0
možnosti
AF

A22l76e96š 27F54r88ý59b67a

27. 9. 2020 12:27

Člověk by raději věřil, že manažeři, dříve lidé, neztratili rozum. Ale ztratili.

0 0
možnosti
MZ

Další důkaz zcela nesmyslného oddělení PROVOZU od DOPRAVNÍ CESTY - česká cesta. Výsledkem je přeneseně to čemu se ve zrůdné marxisticko-leninské ideologii říká TŘÍDNÍ ANTAGONISMUS. Zájmy dopravce (přeneseno "dělnické třídy") jsou v rozporu se zájmy provozovatele dráhy (přeneseno "vykořisťovatele").

Provozovatele dráhy nezajímají cestující, to je problém dopravce. Ministerský mluvčí blábolí nesmysly. Ty zastávky na trase z Děčína do Bad Schandau byly určené pro krátké motorové vozy jezdící jen do Dolního Žlebu (M 131.1., M 262.0, M 152.0 ( 810). Do bratrské NDR se osobními vlaky nejezdilo. Zastavování vlaků jezdících o víkendech do Bad Schandau v Dolním Žlebu bylo odmítáno jednak z nesmyslného důvodu nemožnosti provádět (ve své době) celní a pasovou kontrolu, pak se tam argumentovalo právě krátkými nástupišti. Až jsem spolu s kolegy z GŘ ČD (proti svému zaměstnavateli) nalil rozumy starostovi Dolního Žlebu a senátorovi za daný volební obvod, pak to najednou šlo.

Něco podobného by se v Německu, kde je DB Netz součástí holdingu DB nebo ve Švýcarsku, kde je infrastruktura součástí podniku stát nemohlo.

Nástupiště o délce 120 metrů nestačí ani pro dvě elektrické jednotky řady 471, kdyby se tam náhodou ČD rozhodly s nimi jezdit - zdvojená 471 měří cca 160 metrů.

0 0
možnosti
ZH

Sice je kratší, ale určitě bylo dražší. ;-)

2 0
možnosti
VJ

V47í37t 86J18ů78z59a

25. 9. 2020 13:22

Z obrázku je vidět, že zbytek nástupiště nesmyslně nesnížili jen na úroveň koleje jako žel i mnohde jinde, ale ještě i šikmo dolů hluboce pod úroveň koleje!

1 1
možnosti
JD

To je ale Kocourkov !

0 0
možnosti
JS

J54a58n 33S85p80u71r30e75k

25. 9. 2020 12:53

Zjistit, kdo se na tom šlendriánu podílel a nechat je zaplatit urychlenou dostavbu z jejich soukromých účtů. Garantuji, že příští rekonstrukce bude jak víno.

1 0
možnosti
TU

V době kurzarbeitu dává kurzbahnsteig smysl.

0 1
možnosti
OZ

Cestující v první třídě holt musí mít něco extra.

1 0
možnosti
Foto

My jdeme přátelé, nikoliv krok vpřed, ale dva kroky vzad. Ja mám při čtení článku obavy co tu zbude našim potomkům. Nejdřív z 250 metrů na 120 a při další rekonstrukci tu už nástupiště nebude a průvodčí budou řvát “Nezastavujém, pouze přibržďujém, chybí nástupiště”

2 0
možnosti