- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nějak mi uniká smysl problému. Řešení je zde, Správa železnic prokazatelné pochybila a Ministerstvo dopravy porušení vlastní vyhlášky neřeší a
mluvčí pouze blábolí.
Chápu, že nemůže jít proti svým nadřízeným "koho chleba jíš, toho píseň zpívej".
Vyhláška Ministerstva dopravy č. 177/1995 Sb., kterou se vydává stavební a technický řád drah, ve znění vyhlášky č. 243/1996 Sb., vyhlášky č. 346/2000 Sb., vyhlášky č. 413/2001 Sb., vyhlášky č. 577/2004 Sb., vyhlášky č. 58 /2013 Sb. vyhlášky č. 8/2015 Sb. a vyhlášky č. 117/2017 Sb.
§ 16 Uspořádání dopravních ploch
(2) Délka nástupní hrany nástupiště se zřizuje na délku nejdelšího vlaku pro přepravu osob, který u nástupiště pravidelně zastavuje.
Člověk by raději věřil, že manažeři, dříve lidé, neztratili rozum. Ale ztratili.
Další důkaz zcela nesmyslného oddělení PROVOZU od DOPRAVNÍ CESTY - česká cesta. Výsledkem je přeneseně to čemu se ve zrůdné marxisticko-leninské ideologii říká TŘÍDNÍ ANTAGONISMUS. Zájmy dopravce (přeneseno "dělnické třídy") jsou v rozporu se zájmy provozovatele dráhy (přeneseno "vykořisťovatele").
Provozovatele dráhy nezajímají cestující, to je problém dopravce. Ministerský mluvčí blábolí nesmysly. Ty zastávky na trase z Děčína do Bad Schandau byly určené pro krátké motorové vozy jezdící jen do Dolního Žlebu (M 131.1., M 262.0, M 152.0 ( 810). Do bratrské NDR se osobními vlaky nejezdilo. Zastavování vlaků jezdících o víkendech do Bad Schandau v Dolním Žlebu bylo odmítáno jednak z nesmyslného důvodu nemožnosti provádět (ve své době) celní a pasovou kontrolu, pak se tam argumentovalo právě krátkými nástupišti. Až jsem spolu s kolegy z GŘ ČD (proti svému zaměstnavateli) nalil rozumy starostovi Dolního Žlebu a senátorovi za daný volební obvod, pak to najednou šlo.
Něco podobného by se v Německu, kde je DB Netz součástí holdingu DB nebo ve Švýcarsku, kde je infrastruktura součástí podniku stát nemohlo.
Nástupiště o délce 120 metrů nestačí ani pro dvě elektrické jednotky řady 471, kdyby se tam náhodou ČD rozhodly s nimi jezdit - zdvojená 471 měří cca 160 metrů.
Sice je kratší, ale určitě bylo dražší.
Z obrázku je vidět, že zbytek nástupiště nesmyslně nesnížili jen na úroveň koleje jako žel i mnohde jinde, ale ještě i šikmo dolů hluboce pod úroveň koleje!
Zjistit, kdo se na tom šlendriánu podílel a nechat je zaplatit urychlenou dostavbu z jejich soukromých účtů. Garantuji, že příští rekonstrukce bude jak víno.
V době kurzarbeitu dává kurzbahnsteig smysl.
Cestující v první třídě holt musí mít něco extra.
My jdeme přátelé, nikoliv krok vpřed, ale dva kroky vzad. Ja mám při čtení článku obavy co tu zbude našim potomkům. Nejdřív z 250 metrů na 120 a při další rekonstrukci tu už nástupiště nebude a průvodčí budou řvát “Nezastavujém, pouze přibržďujém, chybí nástupiště”