- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Vedení nám nabídlo čtyři procenta pro řidiče, což u nás dělá pět korun 28 haléřů." - přepočteno, nyní ti řidiči mají hrubou mzdu 132 Kč/h = 21 500 Kč měsíčně při základní pracovní době 163 hodin měsíčně. To se jim vůbec nedivím, že odmítají jakoukoliv vstřícnost vůči zřizovateli.
tzn. 250-300 hodin měsíčně. A do Německa kousek. Kolegové nejezděte v Děčíně vůbec.
Ať jsou jezdit ti chytrolíni z magistrátu a vedení dopravce- ať vidí, co je to za zodpovědnost dělat řidiče autobusu. Za tu almužnu by oni sami nedělali, tak ať se hodně rychle vzpamatují a dají řidičům to, co si zaslouží. Peníze na to jsou- když si manažeři a jiní potentáti nebudou dávat mezi sebou nezasloužené vysoké odměny za nic.
Předposlední volby se hejtmani ve všech krajích předháněli v tom, kolik přidají autobusákům na mzdy, když řidiči hrozili stávkou.
Za tyhle peníze to může dělat jen blázen.
Za 37000 dělat včetně přesčasů ?
No to je spíš překvapení, že jim nechybí víc řidičů.
Za 30 000,- hrubého dělat řidiče a mít odpovědnost za pasažéry? Nesmysl.
To mám jako penzista také, ale v čistém.
25 000 a jsou v tom i příplatky za práci v noci a o vikendech.
Mám dotaz, kolik může mít zkušený řidič cca 20 let praxe u MHD v Děčíně měsíčně čistého při normálních hodinách /cca 170 hodin měsíčně/?
Vždyť každý zaměstnanec má čistou mzdu různou. Proto se mzda udává tzv. hrubá. Ta je pro všechny stejná.
zdá se, že vedení podniku nechápe, že bez spokojených zaměstnanců nebude schopno plnit podmínky smlouvy a poskytovat službu, ke které se zavázalo. budou následovat sankce, pokuty atd. a řidiči, jejich výrobní prostředek? ti si snadno najdou lépe placenou práci. řidičů je nedostatek. fa do krachu a vedení? managementu na zaměstnancích nezáleží, ti si najdou jinou fa.
To jako, že město bude pokutovat svojí firmu?