Diskuze
Palubní bombardér mohl nést čtyři torpéda. Než ho nasadili, bylo po válce
Válka v Pacifiku se vyvinula v souboje amerických a japonských svazů letadlových lodí. Větší dolet a větší nosnost palubních letadel dávaly velitelům operačních uskupení možnost udeřit dřív a zničit protivníka předtím, než vyšle vlastní letecké síly. Tuto taktickou převahu měla Američanům zajistit nová generace palubních letadel.
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
R86o53b38e77r88t 38V71á80l84e78k
24. 3. 2023 17:49
Krásnej macek! A Boeing F8B taky!
No a P&W R-4360 Wasp major, to je pro mě vrchol motorářské dovednosti!
0
0
možnosti
M22i49c70h68a87l 88O41p19l49u47š50t19i13l
23. 3. 2023 10:44
Díky za článek, třeba o tomto letounu slyším prvně. A musím uznat, že jednomotorový letoun velikosti B-25 je teda zajímavý pohled. Proč nezvolili rovnou 2 motorové? Do výtahu by se asi vešel a bylo by to možná i jednodušší.
3
0
možnosti
R20a66d77e85k 78P14a56n52c97h85a90r10t61e58k
23. 3. 2023 12:16
Protože je to zacyklené ... jeden výkonnější motor má menší spotřebu než dva, takže pokud jeden letadlo "utáhl" a nechtěli dva kvůli bezpečnosti, neměli důvod. Další důvody jsou sekundární. Polovina náhradních motorů ve skladech, méně mechaniků, přípravků na montáž atd ...
0
0
možnosti