- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Český velikán Jára Cimrman má v oblasti slepých uliček zdatného konkurenta.
Cesta vpřed je - to jsou hlavně slepé uličky, které je nutno prozkoumat a pak vyloučit. I dítě, když se cokoli učí, neúnavně se to učí jen systémem pokus-omyl. Chodit, jíst, mluvit, počítat, psát atd. atd.
Bohužel většina lidí tuto dovednost, nebo spíš instinkt, v dospělosti ztrácí.
Přesně tak. Více zakázek a častější starty rok co rok jsou jasným znamením, že mu to jde do kytek.
Jo, Elon za nas prozkouma hodne slepych ulicek, ale o tom je pokrok.
Nevím, proč to není řečeno, ale největší výhoda startování z moře je podle mě ta, že při případné destrukci při startu odpadá hašení a zdlouhavá obnova startovací rampy.
Hlavní nevýhodou při startu z plošiny je, že při případné destrukci při startu hrozí poškození plošiny, což může být mnohem větší problém než oprava nějaké vybetonované plochy na souši.
Hlavní výhodou naopak může být start blíže rovníku, kdy se díky rotaci Země významně zvýší nosnost rakety.
Poutavé, úžasné, věcné, detailní, znalé - starý Technet. Děkuji.
Díky Karlovi Zvoníkovi z Elonx. Je to převzato.