Právě Snapchat pro sdílení soukromých obrázků je někdy považován za jednoho z vážných konkurentů Facebooku, protože je vyhledáván převážně mládeží. Ta si na něm cení možnost nechat zveřejněné zprávy po nějaké době zmizet.
Facebook nyní na malém vzorku uživatelů testuje něco podobného. Umožňuje totiž uživatelům nastavit si čas, kdy zobrazená zpráva zmizí.
Poté, co se o této možnosti začalo hovořit na sociálních sítích, přiznal test i samotný Facebook. Ten podle serveru the Next Web prohlásil, že byl na malém souboru uživatelů iOS zařízení spuštěn pilotní projekt, který umožní v předstihu naplánovat vymazání zpráv. To je možné v rozmezí jedné hodiny až sedmi dní. Poté je uchováván v záloze asi 90 dní, než jej Facebook smaže úplně.
Informace o testované novince ostatně můžete nalézt i přímo na Facebooku včetně návodu.
„Pomocí doby platnosti můžete nastavit, jak dlouho má být příspěvek sdílen. Příspěvek bude sdílen po dobu, kterou jste vybrali. Poté bude ze stránky automaticky odstraněn a odebrán z Facebooku,“ vysvětluje Facebook a zároveň ukazuje i ikonku, která novinku zpřístupní.