- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mě dostává informace, že během zápasu musí občas vyplést raketu i za 12 minut...
Dávám si otázku proč?
Každý hráč má sebou na kurtu hned několik raket a jistě vždy min. 2 se stejným výpletem...
Tak proč takový spěch? :-o :-)
Někteří hráči výplětů poničí víc za zápas (ať úmyslně či ne), a tak je dobré mít je v rotaci
Fiat je skvělé auto a zrovna motory má výborné. Na rozdíl třeba od VW. U Fiatu se vždycky řešila elektrika, světla, vrzání plastů, prostě vše kromě motoru. Ale to byl o tom pan Ondřej Novotný musel něco vědět.
Ne že by chyb ve zdejších článcích bylo málo, ale opravdu autora kritizujete za to, že cituje pařížského šéfa vyplétačů? Možná by nebylo od věci číst také článek, ne jen nadpis.
Ten článek není úplně nezajímavý. Mohl by nás laiky i více poučit o výpletech, ale já s ním nemám problém.
Kdyby takový rozhovor udělali s vyplejtačským svérázem Petrem Juroszem, tak by to mohlo být na pokračování a určitě by se nikdo nenudil.
Dobrý nadpis, ale Ferrari je de facto fiat. Sranda co?
Ferrari je de facto Fiat ? Vím jak to myslíš, ale napsat to je strašná hloupost.