Jeho kolegou bude Ital Sandro Sardelli, který byl předloni v ME, ještě podle řádů třídy Superturismo, pátý a s Nissanem Primera získal i titul mezi soukromými závodníky.
Rickard Rydell, mimo jiné bývalý šampion britského Superturisma a loňský kolega Tomáše Enge ve Ferrari 550 Maranello Prodrive, se v závěru pokoušel dostat do týmu Opel v DTM.
Zatím se mu to ale nepovedlo a k novému angažmá řekl: "Jsem rád, že jsem zůstal u značky Volvo i v evropském šampionátu. Pokud se nám s techniky podaří v motoru najít patnáct koní navíc, můžeme být v závodech úspěšní."
Rydell loni skončil celkově pátý, když byl čtyřikrát druhý. Vítězství mu však piloti týmů Alfa Romeo a BMW nedarovali. Obě značky nasadí tovární stáje i letos a první testy ukázaly, že jejich jezdci jsou opět velmi rychlí.
Novinkou bude účast továrního týmu Seat. S jeho Toledy GT se představí Španěl Jordi Gené a Němec Frank Diefenbacher.
Stáj Art, která začínala v italské rallye, patřila předloni k nejlepším v šampionátu FIA Grand Turismo, třídě N-GT.
ME cestovních vozů se i letos pojede o společných víkendech s mitrovstvím FIA Grand Turismo. Jede z podniků se uskuteční i v květnu v Brně.
Tomáš Enge si v Brně povídá s Rickem Rydellem, s nímž za stáj Prodrive startoval ve 24 hodin Le Mans. |
Tlačenice před první zatáčkou prvního závodu ME cestovních vozů v Brně 2002. Druhý zleva jede s Volvem S60 Rick Rydell. |