David Vršecký ve čtvrtek přiletí z Dubaje, kde se téměř měsíc připravoval, a v neděli zkusí zaútočit na čelo divize Super Race Trucks.
„Pro Davida je to možná poslední šance, jak se dotáhnout. Pokud závod zkazí, moc šancí už nebude,“ tvrdí Martin Pouva, mluvčí roudnické stáje Buggyra, za kterou Vršecký jezdí.
V silnější z obou tříd je Vršecký druhý za německým pilotem Östreichem. V Mostě se koná sedmý z deseti podniků sezony a pro českého závodníka může být klíčový.
Situaci mu komplikuje fakt, že Most není jeho oblíbenou tratí. Nervozitu zvyšují i zástupy domácích fanoušků, kteří okruh obklopí.
Nevídanou konkurenci uvidí především v druhé divizi Race Truck založené na sériových modelech. Na start by mělo vyjet rekordních sedmadvacet vozů.
Mezi nimi i Adam Lacko, největší překvapení sezony. Devatenáctiletý pilot, nejmladší ze všech na listině, získal v dubnu premiérové vítězství v poháru a drží nečekaně celkově čtvrté místo.
„Soupeři jsou ostřílení profesionálové, kteří rozhodně nedávají nohu z plynu, když mě vidí vedle sebe,“ líčí Lacko, jak drsné závody tahačů jsou. „O nějakou ránu není nikdy nouze.“
Kolizi z dosud posledního závodu ve Finsku odnesl Lacko zlomeným palcem. „Už nemám sádru, ale dlahu ještě musím nosit, ruka ještě v pořádku není,“ tvrdí mladík. Jeho start by zranění nemělo ohrozit.