Na stupně vítězů tak Vršecký během druhého dne zápolení v italském Misanu vystoupil až po poslední jízdě úvodního soutěžního víkendu, ve které skončil druhý. Další český jezdec Adam Lacko vybojoval s vozem MAN sedmé a čtvrté místo.
"Dohodli jsme se s týmovým managementem, že nebudeme rozhodnutí technických komisařů komentovat," řekl rozmrzelý Vršecký, který podle jury překročil rychlost o pět kilometrů v hodině.
"Nejsme ubrečený tým; snad jenom tolik, že naposledy jsem byl za překročení rychlosti penalizován, tuším, v roce 1998," dodal.
"Na druhou stranu mám velkou radost z toho, že nová buggyra jezdí hodně rychle a umí vyhrávat. Jsou ale věci, které člověk při nejlepší vůli neovlivní."
V následném závodě s hendikepem, před jehož začátkem si osm nejrychlejších jezdců předchozího závodu prohazuje místa na startovním roštu, se Vršecký konečně protlačil na stupně vítězů.
"Vzhledem ke všemu, co se v Misanu dělo, jsem nakonec celkem spokojený. Museli jsme vzhledem ke změnám technických pravidel postavit úplně nové auto, přesto jsme schopni vyhrávat," řekl Vršecký.
Celkově je čtvrtý a Lacko šestý, lídrem seriálu se stal bývalý Vršeckého týmový kolega Markus Bösiger, který s renaultem vyhrál dva ze tří víkendových závodů.
Zbývající triumf si připsal Španěl Antonio Albacete s tahačem MAN. Jedna sobotní jízda byla zrušena kvůli znečištěné trati po havárii.
Závod ME tahačův italském Misanu Třetí závod: 1. Bösiger (Švýc./Renault) 25:11,723, 2. Hahn (Něm./MAN) -0,371, 3. Östreich (Něm./Renault) -6,654, 4. Vršecký (ČR/Buggyra) -6,922, ...7. Lacko (ČR/MAN) -25,528. |