Střih: přesuňme se o 15 měsíců dopředu... A světe div se: Brožek nejenže nezahořkl, ale po pěti odjetých závodech je na skvělém třetím místě.
Není divu, když dokáže pravidelně atakovat nejvyšší pozice. Třeba tak jako o víkendu ve východní zóně, jak závod v německém Seelow nazval. Dojel druhý! "Konečně trochu štěstíčka," liboval si autokrosař z Hradce Králové, který v předchozích dvou "pobaltských" štacích doplatil na jezdecké chyby a dvakrát po sobě byl "až" čtvrtý.
"Teď to bylo s výjimkou zkaženého startu v absolutní pohodě, skoro až jednoduché," usmívá se. Jenomže i v autokrosu platí pořekadlo, že štěstí přeje jen připraveným.
"Něco na tom bude. Cítím, že mám velkou formu, a dělá mi dobře, když závodím pod tlakem," zamyslel se Brožek.
Právě v dalším pokračování evropského mistrovství si bude Brožek libovat - bude pod tlakem jako v papiňáku. Jak by také ne, když se už o víkendu pojede v novopacké Štikovské rokli. "To je moje srdeční záležitost," zasní se zkušený pilot.
Pro úspěch před českými autokrosovými nadšenci dělá maximum. Hned po příjezdu z "východní zóny" Brožkův mechanický tým rozebral, vyčistil a skoro do posledního šroubku zkontroloval jeho forda, jen aby předešel možné poruše.
Bral by hradecký jezdec, kdyby si ve Štikovské rokli zopakoval loňské čtvrté místo? Prý nikoli: "To by bylo trochu zklamání. Myslím výš," namlsaly Brožka jeho nedávné úspěchy.
Trápí jej jediná věc: že už teď neusedne do nové naleštěné "plechovky", jak se častěji mezi autokrosaři cestovním vozům říká. Nový focus se sekvenční převodovkou ještě připraven není. "Nevadí. I starý vůz je konkurenceschopný," mávne rukou.
Nezapře však, jak moc jej zajímá otázka, kdy už do kokpitu nového vozu usedne. "Platí zářijový termín. Na auto se vrhneme hned po Nové Pace, protože bude měsíc pauza," těší se.
Nepochybujte o tom, že Brožek se do autokrosového důchodu ještě zdaleka nechystá.