Körber zkoušel několik vrainat hnací jednotky, nicméně za nejdůležitější považuje zkušenosti s motorem, který je podle nových předpisů osazen restriktorem. Ten snížil výkon buggyry o přibližně tři sta koní, z 1600 na 1300.
Němec během testování zajel o dvě vteřiny rychlejší čas, než je letošní rekord trati ve skupině Super Race B. "Z nového motoru jsem nadšen," shrnul první den zkoušek německý pilot.
Nové řády pro příští sezonu přinášejí následující: třídy Super Race a Super Race B budou sloučeny a sjednotí je i shodné předpisy. Tím nejdůležitejším je právě restriktor omezující výkon motoru.
"Sloučení třídy i další změny vítám, závody budou zajisté atraktivnější," míní Martin Koloc. V podstatě stejný názor zastává i Stanislav Matějovský, který s Tatrou Jamal letos získal první titul evrospkého šampiona třídy Super Race.
- pátek 16. listopadu 2001