Ve hře o kokpity jsou Čech a Brit
A jakpak to vypadá s dalšími piloty? Přesnou soupisku stáj oznámí do posledního únory a nyní jsou ve hře dva jezdci: David Vršecký a Brit Chris Tucker. Oba již pro Koloce jezdili, Vršecký byl již v závěru loňské sezony pasován na testovacího piloty týmu.
"Jednám o smlouvách, nejen s jezdci, ale i s obchodními partnery a variant je plno. Jedničkou s cílem bojovat o úspěch je každopádně Gerd a pilot druhého nového auta bude především plnit strategické úkoly a samozřejmě i sbírat body, jak jen to půjde," líčí Koloc.
Co bude na vozech nového? Hodně
Nové speciály se od loňského vozu liší zejména novou aerodynamikou, chlazením odpružením, jinak je rozložené těžiště stroje. "Konečně nasadíme elektronický systém brzd, který jsme testovali od poloviny minulé sezony," říká Koloc.
Barvy týmu, modrá, stříbrná a trochu červené, zůstanou. Jen se může stát, že zbarvení ovlivní nástup nového hlavního sponzora. První jízdní zkouška nového stroje, jehož dva kusy již stojí na kolech v sídle týmu, Koloc plánuje na první březen na letišti v Odolena Vodě.
Loňská sezona stáje Buggyra byla zkušební a podle toho to většinou i vypadalo. Snímek ukazuje, jak vypadá závodní tahač, když exploduje turbodmychadlo - Gerd Körber odstavuje při ME tahačů v Mostě svou Buggyru. Letos to je jinak, Körber byl už třikrát druhý a o víkendu v Mostě má v plánu vyhrát. |