Týmy: Huleš pokračuje za německý Yamaha Kurz, Smrž se vrátil k českému Honda Elit GP.
Motocykly: Yamaha má ve třídě 250 pouze Huleše s Japoncem Macudem, ale vyjede s nevyzkoušenou technikou, do níž se zřejmě mnoho neinvestovalo. Smrž získal od Hondy tovární stroj.
Výchozí pozice: Smrž absolvoval s novým motocyklem dva oficiální testy ve Španělsku a privátně zkoušel stroj i v Brně, takže ví, do čeho jde. Huleš zato kvůli problémům s týmovými sponzory netestoval, jen se projel se starým strojem v Brně a na nové motorce se sveze až dnes při prvním tréninku v Japonsku! To se mu v kariéře ještě nestalo.
Ambice: Hulešův tým mluví o první desítce v každém závodě. „V úvodních závodech chci hlavně nepadat a zvykat si na motorku,“ dává si Huleš tradičně čas do první evropské zastávky, kterou je celkově třetí závod v Jerezu.
Smržovi diktuje tým konečné umístění do první patnáctky. „Nejdřív chci dojíždět do cíle, nikoli za každou cenu soupeřit s ostatními, a postupně přidávat a opravdu končit do patnáctého místa,“ říká Smrž.