Ovšem co je povoleno během závodu, to neplatí po zbytek roku. Když kamiony převážející závodní vozy a materiál přijedou na hranice Francie, přelepují se cigaretové reklamy. A na dalších hranicích se zase maskovací nálepky strhávají…
Další problémy jsou při natáčení reklamy. Například tým McLaren má 26 partnerů a každý z nich chce spojení se slavným týmem využít k vlastní reklamě. Velmi dobře však musí zvážit, kde reklamu natáčí a ve kterých zemích ji chce využívat. A někdy nestačí jen strhnout jisté nápisy. Stížnosti přicházejí i na zdánlivě nesmyslnou skutečnost, že image příliš připomíná vžitou podobu vozu s reklamou cigaret. Například právní oddělení koncernu Reemtsma (West) se podobnými dotazy nebo stížnostmi neustále zabývá. Hlavní snahou je: dodržovat právo a zbytečně neprovokovat.
A tak si týmy hrají na schovávanou. Vymýšlejí stále rafinovanější způsoby, jak nepoužít logo značky, a přitom zachovat její působení. McLaren například nápisy West vyměňuje za jména Mika a David, na zádech mechaniků je slovo Team. To vše z písma i barev jako v případě reklamy West. Jordan zase vyměnil značku Benson&Hedges za Bitten Heroes, BAR zaměnil Lucky Strike za Look Alike a Benetton obětoval reklamu Mild Seven křestním jménům jezdců. Pouze Ferrari nic nepředstírá. Plocha vymezená Marlboru zůstává prázdná, ovšem už samotný tvar bílé výseče je přesvědčivý…
Ve Francii však není povolena ani reklama na alkohol. Williams proto zdobí nápis Vision místo piva Veltins, Jaguar Bests místo Becks a podobně. Zákazy jsou tu prostě proto, aby se obcházely. Ovšem otázkou je, zda potom není jednodušší udělit výjimku jako v Německu či Belgii…