"Monopost je půl roku starý a vzhledem k tomu, že absolvoval tak málo závodů, je v podstatě nový. Naposledy vůz startoval v tradičním světovém klání formule 3 v Macau," konstatoval Kostelecký, který je zároveň manažerem vlastního týmu.
"Pořídili jsme navíc zcela nový motor Opel v poslední evoluční úpravě a máme k dispozici i novou řídící elektroniku," sdělil dále Kostelecký: "Nyní tedy máme automobil na úrovni současné evropské špičky."
Zásadní technické posílení si vyžádala především účast týmu v německém seriálu závodů formule 3.
"Formulové mistrovství se v Německu letos neuskuteční jako oficiální mezinárodní mistrovství, protože ve stejné kategorii byl vypsán evropský šampionát a země, které se jej účastní, nesmí mít vlastní seriál s mistrovským statutem. Proto vznikl šampionát pojmenovaný jako Deutsche F3 V. Cup, jenž bude plnohodnotným pokračováním dosud pořádaného oficiálního mistrovství," řekl Kostelecký.
"Prestiž pojáru v porovnání s mistrovstvím ovšem nebude snížena, což potvrzují i zprávy, podle nichž do seriálu nastoupí řada týmů, které loni startovaly v oficiálním šampionátu a tak bude konkurence opět velká. V letošních závodech německé formule 3 můžou startovat vozidla vyrobená od roku 1999. Mohli jsme tedy nadále nasazovat náš starší monopost Dallara 300, ale proti řadě týmů s technicky vyspělejšími novějšími formulemi bychom měli citelný handicap. Proto jsme pořídili nový stroj."
O budoucnosti dosud používané týmové formule se rozhodne v následujících dnech. "Jsou vlastně dvě možnosti. Buď monopost prodáme nebo jej budeme připravovat pro jiného jezdce, se kterým se domluvíme na spolupráci. Tým je schopen zajišťovat najednou starty dvou formulí," řekl Jaroslav Kostelecký a doplnil: "Zatím bylo vozidlo repasováno a bude kompletně nachystané na sezónu."