Zaměstnanci Sauberu si tak přilepšili již po první velké ceně, kdy dojel na šestém místě Heinz-Harald Frentzen. Ještě vloni by za tento výsledek dostali jen 50 dolarů, s novým bodovacím systém dostanou k platu navíc hned 60 USD. Letos si tak pomohli k deseti USD. Za celou sezonu 2002 Sauber získal celkem 11 bodů, což je v penězích vyjádřeno částkou 550 dolarů. Když stáj splní své cíle, škodní nebudou ani její zaměstnanci.
Na lepších výsledcích pracuje pochopitelně i nejvyšší vedení Sauberu. Zatímco většina lidí, kteří byli v Melbourne, zůstala ještě v Austrálii nebo už míří de Sepangu, technický ředitel Willy Rampf se vrátil zpět do Švýcarska s úkolem zrychlit monopost C22. Rampf byl sice v Melbourne spokojený s aerodynamikou a chováním vozu, ale v porovnání s Renaultem a BARem má monopost stále velké nedostatky.
Sauber C22 totiž na své loňské soupeře o čtvrté místo v Poháru konstruktérů ztrácel v průměru tři desetiny vteřiny na jedno kolo. Frentzen skončil mezi dvěma Renaulty a i když BARy skončily až v závěru první desítky nebylo to mechanickými problémy, ale potížemi v komunikaci a jezdeckými chybami.