Německý pilot svoji kariéru ve formuli 1 právě v Sauberu v roce 1994 odstartoval, a protože mu příští rok bude již šestatřicet, dá se očekávat, že ji v něm i zakončí. "USA pro mě znamená cennou šanci navázat na staré vztahy s lidmi ve stáji a získat si i ty, které neznám," dodal Frentzen.
Technický ředitel Willy Rampf mluvil o výzvách, kterým budou muset v Indianapolisu čelit. "Tamní dráha nabízí několik zajímavých technických pasáží a s tím souvisí změny v nastavení vozidla," komentoval. "Bude potřeba středně nízký přítlak."
"Zatáčky vedoucí na rovinku jsou tam velmi rychlé a auta jedou dlouho na plný plyn. Po první šikaně však přijde velmi ošidná sekce se dvěma pomalými zatáčkami. Proto musí být nastavení vozu určitým kompromisem. Navíc na rovince auta dosahují vysokých rychlostí přes 330 km/h a to vyžaduje rovněž dobrou stabilitu brzd při nájezdu do úvodní zatáčky," popisoval Rampf.
Druhý německý pilot týmu Nick Heidfeld k tomu dodal: "Trať v Indianapolisu patří mezi mé oblíbené. Je to dobrý kompromis mezi rychlými pasážemi a technickými úseky. Může rozhodovat nastavení vozu. Na závodění v USA se velmi těším."