Jaký čas zajíždíte na Sepangu v Malajsii? To je pro vás asi hodně dlouhý okruh, že?" "To tedy je, ujedeme ho přibližně za dvě minuty a čtyři vteřiny," vysvětlil Američan.
Montoya se pak na chvíli zamyslel a v duchu si zavzpomínal na březnovou Velkou cenu Malajsie, kde skončil druhý v tréninku a stejnou příčku obsadil i při velké ceně. "Pro nás je maximum 1:35. Je to hodně rychlá trať, mám ji rád," sdělil. "Ale vy máte skvělé brzdy," usmíval se Roberts. "Když na ně šlápnete, tak prostě stojíte."
Hovor všech tří špičkových sportovců se pak stočil na trať, kterou znají dobře všichni tři, Katalánský okruh v Barceloně. "Kde začínáte v Barceloně brzdit před druhou zatáčkou?" začal Kolumbijec. "U hranice 180 metrů," odpověděl Sete Gibernau. "My na brzdový pedál šlapeme na šedesátce," vysvětlil Montoya.
Diskuse se pak dotkla všeho počínaje elektronikou přes kontrolu trakce jeho monopostu Williams až po porovnání sedmačtyřicetikilového litru Suzuki s desetiválcovým agregátem BMW o váze 85 kg.
Montoya, který už motocyklové závody navštívil dříve, závodníky na jedné stopě pochválil. "Ti kluci jsou skvělí profesionálové. Jsou stejní jako my, piloti F1, ale nás na rozdíl od nich chrání kokpit vozu," sdělil Juan-Pablo Montoya.