Čeští motokrosaři se účastní motokrosu i superkrosu hlavně v severní Itálii, ti nejlepší závodí i pozdě na podzim na Sicílii nebo na Sardinii. "Tady už jim dávno skončila sezona, tam mohli ještě závodit. Protože byli úspěšní, dostali se i do místních novin a stali populární," připomněl Ferrari.
Motokros v Itálii je mnohem oblíbenější než v Česku. I při regionálním závodě je trať obsypaná diváky. Jezdci si pochvalují, že v bouřlivé atmosféře se jim jede mnohem lépe než doma. "V Itálii žije víc lidí, proto motokros sleduje víc diváků," poznamenal Ferrari. "Motorismus je tam populární jako blázen. Doslova pro něj žijí," pochvaluje si starty v Itálii Jindřich Hrabica, který závodí zejména na severu Itálie v soutěžích třetí kategorie. "I tady je konkurence skvělá. Startují tam motokrosaři, kteří bodují na mistrovství světa," dodal.
Ferrari žije v Česku už šestý rok. S legendárním Enzem, který dal jméno světoznámé stáji Formule 1, má shodné pouze jméno. Ferrari je v Itálii třetí nejrozšířenější.
Před příchodem do Slušovic neměl s motorismem nic společného, dříve byl mistr Itálie v potápění. "Proč jsem přišel do Česka? Kvůli blondýně s modrýma očima. Takové v Itálii nejsou," upřímně řekl solidní češtinou. Domů už se vrátit nechce, zvykl si. A že by se proslavil tím, že založí velký motokrosový tým, to taky odmítá. "Nejde to, protože v Česku nejsou silní sponzoři. V Itálii je to jiné," uvedl.