„Nejsem spokojený. Ve sprintu toho nešlo moc dělat, protože ještě před jeho polovinou začala zlobit převodovka,“ líčil Erik Janiš. „Byl jsem rád, že jsem sprint vůbec dokončil.“
V hlavním závodě přečkal olomoucký jezdec nepříjemnou strkanici po startu a vypadalo to, že by se mohl prodrat až na bodované příčky.
Erika Janiše ale o naději na lepší umístění připravila nevhodně zvolená týmová taktika, při níž český závodník jel podruhé do boxů později než ostatní, a také bezohlednost německého konkurenta.
„Doufal jsem, že se mi při druhé zastávce podaří posunout vpřed, ale nevyšlo to. Po výjezdu z boxů jsem bojoval s německým vozem a ve druhé zatáčce mě trefil,“ konstatoval Janiš.
Byl to přitom už třetí případ toho dne, kdy německý vůz způsobil kolizi. „Ta kolize ukončila jakékoliv naděje, ačkoliv vůz byl v pořádku, což dokázalo mé nejrychlejší kolo, které jsem zajel v předposledním kole,“ podotkl Erik Janiš.
„Teď musíme udělat pečlivou analýzu prvních tří podniků a potom uvidíme, co můžeme udělat pro to, aby zbytek sezony byl lepší,“ uvedl šéf českého týmu A1 GP Antonín Charouz.
A Erik Janiš nelení. Před dalším závodem seriálu, který bude v Číně, testuje v portugalském Estorilu.
Erik Janiš na brněnském okruhu. |