"Strašně rádi bychom Terryho nechali jet, protože je výraznou osobností amerického světa sportovních vozů, ale faktem je, že se do vozu prostě nevejde...," řekl Panoz.
Don Panoz poznamenal, že Borcheller byl sice schopen vůz řídit, ale nikdy v něm nenašel potřebné pohodlí. "Bylo to jako kdyby nosil moc malé boty a ty ho všude tlačily. Šli jsme dokonce tak daleko, že jsme z kokpitu všechno vyndali a Terry seděl jen na podlaze, ale stále ještě neměl dost prostoru pro nohy," řekl Panoz.
Borchellerova smůla je Donohueovým štěstím. Syn americké legendy, Marka, jenž zahynul ve formuli 1, vlastně ztratil své angažmá v ALMS, když roku 2000 jeho tým ORECA Chrysler Viper sérii opustil. "Jedná se o ten nejfantastičtější zvrat v mé kariéře," prohlásil Donohue, který doposud žádný prototyp nepilotoval.
"Terryho je mi opravdu líto, protože si dovedu představit, jak se na tuto příležitost těšil. Pro mě je možnost, jet o celkové vítězství. To, že se tak stane v americkém voze, to dělá ještě lepším."
Jaroslav Janiš uhání rovinkou mosteckého okruhu s vozem Panoz. |
Tomáš Enge projíždí s Panozem LMP1 Roadster v Mostě zatáčku zvanou vracečka. Srpen 2001. |
Dva Češi v americkém monstru Panoz: vlevo Enge, vpravo Janiš. European Le Mans, srpen Most. |